annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Medion tv niet in te schakelen met afstandsbediening

Topic gestart op: 03-11-19 10h10

Antwoorden: 12 antwoorden

TaranQ
Gewaardeerd verkenner

Medion tv niet in te schakelen met afstandsbediening

Onze nieuwe Medion 32060 tv kan ik niet aan zetten met de afstandsbediening van Orange. Al de rest werkt wel, zenders, volume, mute en ook uit zetten, maar aan zetten lukt niet?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Onze nieuwe Medion 32060 tv kan ik niet aan zetten met de afstandsbediening van Orange. Al de rest werkt wel, zenders, volume, mute en ook uit zetten, maar aan zetten lukt niet?

Ugh @TaranQ,

Om je tv te controleren met je Orange afstandsbediening, dien je eerst je Orange afstandsbediening te configureren via de gepaste wizard. Dit menu vind je in de instellingen van je decoder. Daarna kies je de merk van je tv en start je het wizard. Het kan zijn dat Medion niet hoort bij de compatibele tv's :s

Als het gelukt is kan je je tv aan en uitzetten, zowel als het volume controleren.

Lees ook de gebruikershandleiding van de decoder. Op pagina 16 vind je de gedetailleerde werkwijze 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Probeer deze tip eens als je wil?

https://community.orange.be/t5/Tv/Afstandsbediening-Panasonic-TV/td-p/41697 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
NaughtyByNature
Leidende verkenner

Mijn broer heeft dit ook voorgehad met zijn nieuwe Samsung tv. Bij hem was het opgelost na te verbinden met de HDMI 2 poort ipv HDMI 1. 

TaranQ
Gewaardeerd verkenner

Tv is reeds aangesloten op HDMI 2 omdat handleiding aangeeft dat deze CEC/ARC ondersteund maar helaas. Heb ook alle andere HMDI poorten geprobeerd maar zonder resultaat.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen