annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meer data

Topic gestart op: 25-03-24 22h58

Antwoorden: 13 antwoorden

Virannha
Ervaren verkenner

Meer data

OPGELOST

Heb een 300gb abo (go extreme) en vraag me af of orange mogelijk van plan is een abo met meer data op de markt te brengen. We wonen afgelegen, proximus vaste lijn valt bijna dagelijks weg en geeft maximaal 22 Mbps als 't wel werkt. Onze router met de go extreme geeft veel beter internet maar is beperkt tot 300 GB, we zijn gepensioneerd en mijn man kijkt heel veel tv, 20 GB of meer per dag. Mijn gsm heeft nu een 100GB abo maar die als wifi gebruiken is moeilijk want ik ben niet altijd dichtbij de tv. Zou graag proximus buitenkegelen.... 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Wat ik, bedoel is het volgende

Als jij en je man een Go Extreme hebben, en je bij alle twee een surf extra card aanschaft, kun je 1 van de 2 extra surf cards in de router steken.  Als de 300 GB op is steek je de andere erin, en wisselt zo af.  Dan moet je je Chromecast niet resetten aangezien die altijd met de router verbonden is.  Als je een andere surf card in de router steekt, blijft het dezelfde router

Kost prijs

33 Go Extreme 300 GB

3 Surft extra card

36 totaal per abonnement.  Maal 2 wordt dit 72 EUR en dat abonnement van 100 GB kan je laten vallen.  Als het een Go Intense Special edition is kun je het upgraden naar een Go Extreme

De originele sims steek je in de telefoon, de surf extra cards (afwisselend) in de router

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Pletse
Gewaardeerde genezer

Slechte Proximuslijn, heb ik genoeg ervaring mee 😅. Is een vaste aansluiting op de coax geen mogelijkheid? Zo kun je vast internet nemen van Orange...

Als dat geen optie is, misschien TV kijken via sateliet en je internet behouden via je Go extreme abonnement. Zo heb je een pak minder verbruik omdat je niet telkens TV moet kijken via mobiele data.

0 pluimen
Virannha
Ervaren verkenner

Geen coax in de straat. Tv via satelliet destijds gehad, tot de bomen groeiden.... 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zoals gezegd kun  je een tweede abonnement nemen (met extra surf card die je in de router steekt, en de originele sim in je telefoon).  Als het eerste abonnement op is steek je de andere sim card in de router

Als je twee go Extreme abonnementen hebt - op zelfde factuur -  kosten die 33 EUR /abonnement ipv 47

Maar beter - kun je geen vast internet van Orange nemen ?

 

0 pluimen
Virannha
Ervaren verkenner

In onze straat enkel Proximus, geen andere providers. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen