annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meet en Greet

Topic gestart op: 12-11-19 14h41

Antwoorden: 3 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Meet en Greet

@AlexandraW  en @Totem 

Vandaag de dag zijn we een jaar verder dat onze laatste meet en greet is geweest. Dit was een fijne bijeenkomst en vooral om eens de ideeen met elkaar te delen maar als ook een paar mede tribers te ontmoeten. Nu is de vraag wanneer gaan jullie weer een meet en greet organiseren ? Er zijn inmiddels ook nieuwe leden bij en die willen misschien ook wel eens naar deze meet en greet om zo eens kennis te maken met Orange intern en de mede tribers. Ik en waarschijnlijk een paar andere kijken er naar uit dat er een uitnodiging gaat komen voor nog eens een meet en greet . Vorig jaar is trouwens nog gezegd geweest dat ze er 4 per jaar wilden organiseren maar dan moet dit wel haalbaar zijn natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer


@patrick2  schreef:

@AlexandraW  en @Totem 

Vandaag de dag zijn we een jaar verder dat onze laatste meet en greet is geweest. Dit was een fijne bijeenkomst en vooral om eens de ideeen met elkaar te delen maar als ook een paar mede tribers te ontmoeten. Nu is de vraag wanneer gaan jullie weer een meet en greet organiseren ? Er zijn inmiddels ook nieuwe leden bij en die willen misschien ook wel eens naar deze meet en greet om zo eens kennis te maken met Orange intern en de mede tribers. Ik en waarschijnlijk een paar andere kijken er naar uit dat er een uitnodiging gaat komen voor nog eens een meet en greet . Vorig jaar is trouwens nog gezegd geweest dat ze er 4 per jaar wilden organiseren maar dan moet dit wel haalbaar zijn natuurlijk.


Hallo @patrick2 ,

We willen dit ook nog eens organiseren (misschien geen 4 keer per jaar, het moet inderdaad ook haalbaar zijn ^^). We houden jullie zeker op de hoogte als we nieuws over een nieuwe meet&greet hebben 🙂

Groetjes,

Nelson 

Anonymous
Niet van toepassing

Ben er wel voor te vinden!!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad Patrick, ik had er ook al een topic voor gemaakt, net als jij ben ik al een heel jaar aan het wachten om het nog eens mee te maken.

En uiteraard heel benieuwd om (hopelijk veel) nieuwe gezichten te zien.

Beste mensen, bij deze een oproep: op het moment dat de aankondiging / uitnodiging hier op Tribe verschijnt, aarzel niet en schrijf u in. Het is een heel aangename bedoening en je krijgt anders nooit zo een kans om Orange eens van binnenuit te gaan bekijken en meemaken. En je leert enkele Tribers (en moderators) kennen in levende lijve. (Kan ook tegenvallen natuurlijk Smiley Tong)

Zo, een beetje druk op de ketel gezet bij Orange. nu moeten ze wel ermee voor de dag komen !! Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen