annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meldingen Orange Cloud van vorig nummereigenaar

Topic gestart op: 10-11-18 17h34

Antwoorden: 2 antwoorden

Angelique2003
Gewaardeerd verkenner

Meldingen Orange Cloud van vorig nummereigenaar

OPGELOST

Heb enkele weken geleden een ander gsmnummer aangevraagd. Ook gekregen. De Orange cloud op het oude nummer is uitgeschakeld. Krijg telkens berichten en telefoons op het nieuwe nummer die bedoeld zijn voor de vorige bezitter. Om terug aan mijn Orange cloud te kunnen wil ik me registreren met mijn nieuw gsmnummer. Gaat echter niet. Ik krijg de melding dat dit nummer al geregistreerd is. Ik krijg een bericht met het login e-mailadres van de vorige bezitter. Wat moet ik doen om dit op te lossen? Bedankt alvast.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angelique2003

Dat is inderdaad een heel vervelende situatie voor u, en jammer genoeg kunnen wij hier op het forum daar niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal klanten.

Ik kan u slechts aanraden om de klantendienst te contacteren (5000) of u naar een Orange shop te begeven om het door hen te laten uitzoeken en oplossen.

Ik hoop dat het rap opgelost geraakt, in ieder geval veel succes! Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Angelique2003
Gewaardeerd verkenner

Is nog niet opgelost. Heb gebeld naar 5000, en krijg antwoord binnen de ‘vijf’ dagen😂.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angelique2003

Dat is inderdaad een heel vervelende situatie voor u, en jammer genoeg kunnen wij hier op het forum daar niets aan doen, wij zijn zelf ook allemaal klanten.

Ik kan u slechts aanraden om de klantendienst te contacteren (5000) of u naar een Orange shop te begeven om het door hen te laten uitzoeken en oplossen.

Ik hoop dat het rap opgelost geraakt, in ieder geval veel succes! Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen