Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-12-23 14h47
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Ik kan op de site en mobiele app "mijn profiel" niet gebruiken, ik wil graag mijn klantnummer raadplegen en door de foutmelding die ik krijg gaat dit niet. Ik heb geen abonnement en dus geen facturen dus daar kan ik het ook niet op zien.
Stap eens een Orange winkel binnen. Aan de hand van uw nummer kunnen zij alle gegevens opduikelen.
Vroeger was dat bij prepaid kaarten niet het geval, maar tegenwoordig moeten die allemaal geregistreerd zijn.
Meer kunnen wij hier ook niet doen dan goede raad geven en ervaringen uitwisselen aangezien wij zelf ook allemaal gewone klanten zijn ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
5 | |
3 | |
2 | |
1 |