annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobile child abonnement omzetten lukt niet

Topic gestart op: 13-03-25 16h56

Antwoorden: 6 antwoorden

Kim08
Rekruut scout

Mobile child abonnement omzetten lukt niet

Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, waarvan ik onlangs 2 ervan naar child overzette. 

Echter kan ik nu niks meer zien qua verbruik bij mijn zoon en ikzelf, aangezien ik de mijne daar dus ook op gezet heb omdat ik zeer weinig verbruik heb. Ik kan nergens mijn abonnement wijzigen naar een small, ze zeggen contact te nemen met de beheerder maar dat ben ikzelf??

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
pau1
Gewaardeerd verkenner

Hoi! 

Je hebt jezelf per ongeluk als "child" ingesteld, waardoor je geen beheerderstoegang meer hebt.

Oplossing:

- Check in de klantenzone of je jezelf terug als beheerder kunt zetten.

- Kijk in de app of website of er een optie is om de beheerder te wijzigen.

- Neem contact op met je provider en vraag hen om je toegang te herstellen.

Als het Orange is, kun je hen bellen op 5000 (mobiel) of 02 745 95 00 (vast).

Ik hoop dat het lukt, fijne avond nog!

Hasan91
Gewaardeerd verkenner

dan kan je het best naar nr 5000 opbellen,

 

of even in een shop binnenspringen.

 

 

Pletse
Ervaren genezer

Hey @Kim08 ,

Ga naar de Orange shop of bel naar de klantendienst en vraag om jouw telefoonnummer factuurbeheerder te maken. Hierdoor zul je alle nr's terug kunnen zien in de app of als je inlogt online.

(Weet alleen niet 100% zeker of een child abonnement factuurbeheerder kan zijn maar het is het proberen waard).

Josette
Wijze
Wijze

@Pletse  je schrijft net hetzelfde als er al stond geschreven om 17.04 uur.

Dat heeft weinig zin hé.

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen