Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-03-25 16h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, waarvan ik onlangs 2 ervan naar child overzette.
Echter kan ik nu niks meer zien qua verbruik bij mijn zoon en ikzelf, aangezien ik de mijne daar dus ook op gezet heb omdat ik zeer weinig verbruik heb. Ik kan nergens mijn abonnement wijzigen naar een small, ze zeggen contact te nemen met de beheerder maar dat ben ikzelf??
Hoi!
Je hebt jezelf per ongeluk als "child" ingesteld, waardoor je geen beheerderstoegang meer hebt.
Oplossing:
- Check in de klantenzone of je jezelf terug als beheerder kunt zetten.
- Kijk in de app of website of er een optie is om de beheerder te wijzigen.
- Neem contact op met je provider en vraag hen om je toegang te herstellen.
Als het Orange is, kun je hen bellen op 5000 (mobiel) of 02 745 95 00 (vast).
Ik hoop dat het lukt, fijne avond nog!
dan kan je het best naar nr 5000 opbellen,
of even in een shop binnenspringen.
Hey @Kim08 ,
Ga naar de Orange shop of bel naar de klantendienst en vraag om jouw telefoonnummer factuurbeheerder te maken. Hierdoor zul je alle nr's terug kunnen zien in de app of als je inlogt online.
(Weet alleen niet 100% zeker of een child abonnement factuurbeheerder kan zijn maar het is het proberen waard).
@Pletse je schrijft net hetzelfde als er al stond geschreven om 17.04 uur.
Dat heeft weinig zin hé.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |