annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobile child abonnement omzetten lukt niet

Topic gestart op: 13-03-25 16h56

Antwoorden: 6 antwoorden

Kim08
Rekruut scout

Mobile child abonnement omzetten lukt niet

Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, waarvan ik onlangs 2 ervan naar child overzette. 

Echter kan ik nu niks meer zien qua verbruik bij mijn zoon en ikzelf, aangezien ik de mijne daar dus ook op gezet heb omdat ik zeer weinig verbruik heb. Ik kan nergens mijn abonnement wijzigen naar een small, ze zeggen contact te nemen met de beheerder maar dat ben ikzelf??

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Pletse
Ervaren genezer

@Josette ,

Het is belangrijk te vermelden dat de optie  factuurbeheer wordt geactiveerd op het nr zoals vermeld in m'n bericht. Als een medewerker dit hoort weten ze direct wat gedaan.

Je kan bij ieder bericht antwoorden: contacteer de klantendienst maar ja... Wat extra uitleg kan soms helpen...

Josette
Wijze
Wijze

@Kim08  een goedenavond,

dan kan je het best naar nr 5000 opbellen,

of even in een shop binnenspringen.

Succes.

2025.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen