Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-03-25 16h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik heb 3 abonnementen op mijn naam, waarvan ik onlangs 2 ervan naar child overzette.
Echter kan ik nu niks meer zien qua verbruik bij mijn zoon en ikzelf, aangezien ik de mijne daar dus ook op gezet heb omdat ik zeer weinig verbruik heb. Ik kan nergens mijn abonnement wijzigen naar een small, ze zeggen contact te nemen met de beheerder maar dat ben ikzelf??
@Josette ,
Het is belangrijk te vermelden dat de optie factuurbeheer wordt geactiveerd op het nr zoals vermeld in m'n bericht. Als een medewerker dit hoort weten ze direct wat gedaan.
Je kan bij ieder bericht antwoorden: contacteer de klantendienst maar ja... Wat extra uitleg kan soms helpen...
@Kim08 een goedenavond,
dan kan je het best naar nr 5000 opbellen,
of even in een shop binnenspringen.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |