annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multimedia aankopen werken niet

Topic gestart op: 20-10-22 07h39

Antwoorden: 17 antwoorden

MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Multimedia aankopen werken niet

OPGELOST

Dag iedereen,

 

Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar).

Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autorisatie krijgen van de provider.

 

Ik heb al meer dan 5 keer contact opgenomen met de klantendienst van Orange.

Een greep uit het aanbod van reacties die ik al van de technische dienst gekregen heb:

- "Aan onze kant ziet het er goed uit."

- "Er lijkt niets mis te zijn met uw mobiel internet." (natuurlijk niet, dat is het probleem niet...)

- "Er was een incident, maar het zal snel opgelost zijn."

 

De laatste keer kwamen ze weer met de uitleg dat er een incident was, maar ze gingen mijn dossier toevoegen. Ze konden niet zeggen wanneer ze het gingen oplossen.

Daar leid ik gewoon uit af dat ze geen tijd en geen zin hebben om het op te lossen, misschien dat ze er ooit eens naar kijken als genoeg klachten zijn...

 

Dus... zijn er nog mensen met problemen?

 

Mvg,

MathieuT

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...

Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...

Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓

0 pluimen
Dovy
Aspirant verkenner

Werkt nog steeds niet bij mij..

0 pluimen
MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Is het ondertussen al gelukt?

 

Mijn probleem op de PlayStation Store is ondertussen ook opgelost, ik probeerde steeds via de browser geld toe te voegen omdat ik dacht dat het niet ging via de console zelf, blijkbaar gaat dat dus wel en dat werkte meteen. De optie zit wel verstopt in de instellingen van de console ipv in de store zelf.

0 pluimen
Dovy
Aspirant verkenner

Neen nog steeds niet. Twee weken geleden gebeld met de klantendienst, die gingen het doorgeven aan de juiste persoon en daarna contact opnemen met mij.
Nog steeds niks van gehoord.

Waardeloos bedrijf dit.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen