Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-22 07h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar).
Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autorisatie krijgen van de provider.
Ik heb al meer dan 5 keer contact opgenomen met de klantendienst van Orange.
Een greep uit het aanbod van reacties die ik al van de technische dienst gekregen heb:
- "Aan onze kant ziet het er goed uit."
- "Er lijkt niets mis te zijn met uw mobiel internet." (natuurlijk niet, dat is het probleem niet...)
- "Er was een incident, maar het zal snel opgelost zijn."
De laatste keer kwamen ze weer met de uitleg dat er een incident was, maar ze gingen mijn dossier toevoegen. Ze konden niet zeggen wanneer ze het gingen oplossen.
Daar leid ik gewoon uit af dat ze geen tijd en geen zin hebben om het op te lossen, misschien dat ze er ooit eens naar kijken als genoeg klachten zijn...
Dus... zijn er nog mensen met problemen?
Mvg,
MathieuT
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...
Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓
Als ik die link open moet ik mijn gsm nummer ingeven, als ik dat doe krijg ik een foutmelding:
"Orange-info: er is een fout opgetreden. Gelieve het later opnieuw te proberen."
of
"Er is een onbekende fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek. Probeer het later opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met uw klantenservice."
Nu ik dat scherm zie, ik heb die link in augustus ook al eens gevonden en gebruikt met hetzelfde resultaat 😓
En je bent toevallig niet over de 125€ gegaan, want dat is de limiet.
Of je probeert een transactie te doen van meer dan 50€
Probeer anders de dienst een te activeren en de dag erna terug te activeren, misschien dat er intern een instelling niet goed door komt...
Ik heb sinds juli niets meer kunnen kopen dus meer dan €125 kan ik nog niet uitgegeven hebben deze maand. Ik heb al meerdere transacties geprobeerd (€1 / €5 / €10 ...).
Welke dienst bedoel je? Google Play of Orange Multimedia aankopen blokkeren/deblokkeren?
Want op Google Play heb ik de betaalmethode al meermeels verwijderd en opnieuw toegevoegd, met een dag of enkele dagen er tussen.
Multimedia aankopen blokkeren/deblokkeren heb ik ook al meerdere keren geprobeerd.
@MathieuT goedemiddag,
probeer je app eens te verwijderen via je instellingen,
schakel je toestel volledig uit. Download de app opnieuw en kijk dan eens?
Of in je account van Google kan het ook uitgeschakeld zijn.
Je kan ook via FB-Messenger een bericht doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Google Play kan je niet verwijderen, ik heb wel Orange als betaalmethode al een paar keer verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dat helpt niet.
Voor de PlayStation Store heb ik het probleem zowel via de app als in browser (gewoon en incognito) op pc (daar lukt het zelf niet om Orange als betaalmethode toe te voegen).
Gsm is in de voorbije weken en maanden al enkele keren herstart.
Ik weet dat ik via Messenger kan sturen, ik heb ze al gecontacteerd via Messenger, Twitter en telefoon.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |