Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-10-22 07h39
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar).
Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autorisatie krijgen van de provider.
Ik heb al meer dan 5 keer contact opgenomen met de klantendienst van Orange.
Een greep uit het aanbod van reacties die ik al van de technische dienst gekregen heb:
- "Aan onze kant ziet het er goed uit."
- "Er lijkt niets mis te zijn met uw mobiel internet." (natuurlijk niet, dat is het probleem niet...)
- "Er was een incident, maar het zal snel opgelost zijn."
De laatste keer kwamen ze weer met de uitleg dat er een incident was, maar ze gingen mijn dossier toevoegen. Ze konden niet zeggen wanneer ze het gingen oplossen.
Daar leid ik gewoon uit af dat ze geen tijd en geen zin hebben om het op te lossen, misschien dat ze er ooit eens naar kijken als genoeg klachten zijn...
Dus... zijn er nog mensen met problemen?
Mvg,
MathieuT
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...
Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓
Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...
Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓
Werkt nog steeds niet bij mij..
Is het ondertussen al gelukt?
Mijn probleem op de PlayStation Store is ondertussen ook opgelost, ik probeerde steeds via de browser geld toe te voegen omdat ik dacht dat het niet ging via de console zelf, blijkbaar gaat dat dus wel en dat werkte meteen. De optie zit wel verstopt in de instellingen van de console ipv in de store zelf.
Neen nog steeds niet. Twee weken geleden gebeld met de klantendienst, die gingen het doorgeven aan de juiste persoon en daarna contact opnemen met mij.
Nog steeds niks van gehoord.
Waardeloos bedrijf dit.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |