annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Multimedia aankopen werken niet

Topic gestart op: 20-10-22 07h39

Antwoorden: 17 antwoorden

MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Multimedia aankopen werken niet

OPGELOST

Dag iedereen,

Mijn multimedia aankopen zijn al kapot sinds augustus, in juli lukte het wel nog (al was het daarvoor ook al niet heel erg betrouwbaar).

Zowel op Google Play als de PlayStation Store kan ik niet meer betalen. Ik heb met beide diensten contact opgenomen en zij zeggen dat ze geen autorisatie krijgen van de provider.

Ik heb al meer dan 5 keer contact opgenomen met de klantendienst van Orange.

Een greep uit het aanbod van reacties die ik al van de technische dienst gekregen heb:

- "Aan onze kant ziet het er goed uit."

- "Er lijkt niets mis te zijn met uw mobiel internet." (natuurlijk niet, dat is het probleem niet...)

- "Er was een incident, maar het zal snel opgelost zijn."

De laatste keer kwamen ze weer met de uitleg dat er een incident was, maar ze gingen mijn dossier toevoegen. Ze konden niet zeggen wanneer ze het gingen oplossen.

Daar leid ik gewoon uit af dat ze geen tijd en geen zin hebben om het op te lossen, misschien dat ze er ooit eens naar kijken als genoeg klachten zijn...

Dus... zijn er nog mensen met problemen?

Mvg,

MathieuT

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Sinds gisteren werkt het terug op Google Play, eindelijk...

Op de PlayStation Store heb ik ook mijn nummer opnieuw kunnen toevoegen maar geld toevoegen lukt niet, op naar de volgende klantendienst 😓

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
Mattie
Aspirant genezer

En je betaald dit via de factuur van Orange of heb je er een externe kaart aan gekoppeld?

Misschien eens even kijken in de app of in de klantenzone of je multimedia aankopen wel aanstaan?  Is een optie die je kan (de)activeren.

@Josette : ik zou niet meer zoveel reclame maken voor die messenger van Orange, ik heb daar 3 dagen een vraag gesteld en deze berichten zijn zelfs nog niet gelezen... misschien als je lang wilt wachten dat het dan wel een optie is. 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mattie 

Op zich is het wel optie om dit te vermelden in de berichten als wij het niet kunnen oplossen. We kunnen ook vermelden dat ze kunnen bellen naar de 5000 maar ook daar is af en toe een lange wachttijd of dat in eens de verbinding weg is gevallen , die berichten lezen wij ook. Dus dan moeten we daar ook geen reclame meer voor maken om daar heen te bellen. 

Dat jij drie dagen hebt gewacht op een antwoord is niet gezegd dat een ander dit ook moet. Je kan toevallig pech hebben gehad dat het of te druk is geweest of dat het wat minder bezet was door Orange zelf. Deze dingen kunnen nu eenmaal voorvallen en gaan er meerdere wel ervaren hebben. Zelf heb ik het ook al een keer ondervonden helaas maar waar. Maar dit is een keer voorgevallen want ik ben tot nu toe wel elke snel geholpen via Messenger en dat wel dezelfde dag nog. 

Al met al vindt ik wel dat we daar zeker naar moeten en kunnen verwijzen naar Messenger of naar de chat op de Orange site zelf. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

oké, laten we het dan er even op houden dat ik gewoon "pech" heb gehad 🙂 

0 pluimen
MathieuT
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een Tempo Giga herlaadkaart, het is dus rechtstreeks van mijn belkrediet, er staat nog meer dan genoeg op voor als die vraag zou komen 😉

Multimedia aankopen staan aan, dat heeft de klantendienst al een paar keer gecheckt.

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Ah ja, voor het deactiveren en activeren van de dienst moet je blijkbaar op 3G/4G netwerk zitten, dus niet op WIFI.... 

Misschien dat je hier iets aan hebt:

Via onderstaande link kan je uitschrijven maar gelieve je ervan te vergewissen dat je op het Orange-netwerk (3G/4G) zit wanneer je op deze link klikt http://sso.orange.com/selfcare_obe/nl/out/otp. De link werkt dus niet op wifi. Ook krijg je een overzicht van je abonnementen en (de laatste vijf) éénmalige aankopen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen