Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

My Orange app bug : U gebruikt geen Orange simkaart.

OPGELOST

Ik zit momenteel in Spanje geblokkeerd en zou graag mijn resterende data opvragen.

Ik ga naar de app "My Orange" en geef mijn telefoonnummer in.

Daarop ontvang ik een cijfercode van Orange.

Wanneer ik die invul, krijg ik het bericht dat ik geen Orange simkaart gebruik.

Ik heb nochtans al heel lang een Koala abonnement.

Bij de gsm van mijn echtgenote (zelfde telefoon en Koala abonnement) werkt dezelfde app normaal .

Om welke reden zegt Orange dat ik geen Orange simkaart gebruik ? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: U gebruikt geen Orange simkaart.

@notex  probeer de app eens eraf te halen en opnieuw terug erop te zetten. Kijk ook dat je via 4G verbinding maakt met de app en geen wifi gebruiken.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Aspirant sjamaan

Re: U gebruikt geen Orange simkaart.

@patrick2 Denk dat de 4G verbinding zal volstaan

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: U gebruikt geen Orange simkaart.

@Gregory  denk ik ook maar proberen kan nooit kwaad 🙂 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: U gebruikt geen Orange simkaart.

Wifi uitgeschakeld : zelfde probleem.

Wou de app terug laden, maar kreeg de optie om de bestaande app te resetten.

Gereset en alles werkte terug zonder fouten.

Wifi terug aangeschakeld app werkt nog altijd.

Bedankt.  

Leden met de meeste pluimen