annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app laadt niet

Topic gestart op: 05-08-18 18h34

Antwoorden: 3 antwoorden

Rensdvg
Aspirant verkenner

My Orange app laadt niet

Hallo!

Ik heb een probleempje met de My Orange app.

Telkens als ik de app opstart, blijft het Orange-logo rechtsonder pulseren (alsof het laadt).

Dit blijft gewoon pulseren zolang ik de app open laat (10 min+ al getest) maar de app blijft gewoon op het startscherm staan. Cache wissen en herinstalleren helpt niet (app is volledig up to date).

Ik werk op Android Oreo 8.1.0.

Ik heb ook al contact opgenomen met Orange maar zij konden mij niet verder helpen, vandaar dat ik het hier eens vraag. 

Iemand dat hetzelfde probleem heeft/had?

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
vschampers
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dit ook al aan de hand gehad...

 

Heb toen inderdaad mijn gsm helemaal opnieuw opgestart en toen ff gewacht zodat de gsm tijd had om te laden. Toen pas de MyOrangeApp geopend. Bij mij werkte het toen wel weer 😊

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo!

Ik heb een probleempje met de My Orange app.

Telkens als ik de app opstart, blijft het Orange-logo rechtsonder pulseren (alsof het laadt).

Dit blijft gewoon pulseren zolang ik de app open laat (10 min+ al getest) maar de app blijft gewoon op het startscherm staan. Cache wissen en herinstalleren helpt niet (app is volledig up to date).

Ik werk op Android Oreo 8.1.0.

Ik heb ook al contact opgenomen met Orange maar zij konden mij niet verder helpen, vandaar dat ik het hier eens vraag. 

Iemand dat hetzelfde probleem heeft/had?

Ugh @Rensdvg,

 

Heb je je MyOrange app reeds verwijderd en terug geïnstalleerd via 3G/4G?

 

Stopt het laden dan?

 

Hou ons zeker op de hoogte, welgeliefde triber!

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

 

🌵 Totems Saluut 🌵

 

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

@Rensdvg

 

Wat met Android toestellen ook wel eens wil helpen is gewoon eens de smartphone ZELF te herstarten.  Het is namelijk niet altijd aan de app gelegen, maar aan het CACHE geheugen van Android waar een beetje teveel connecties in onthouden zijn.

Mijn tip: Deinstalleer de App, ruim het cache geheugen op (is een functie die je in je zou moeten terugvinden in je Android menu), herstart je smartphone, herinstalleer de app.  Oh, en doe best de installatie als je op het 3G/4G netwerk verbonden bent.

Hopelijk is dit een oplossing voor het probleem 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen