annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app

Topic gestart op: 05-12-19 22h07

Antwoorden: 6 antwoorden

Vicky1
Ervaren verkenner

My Orange app

OPGELOST

Mijn My Orange app werkt meer niet dan wel , ik heb hem al verschillende keren verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zíjn er mensen met het zelfs te probleem ? Ik vraag mij af of het aan mijn gsm licht of aan Orange .

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, er is blijkbaar een of andere epidemie uitgebroken .... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Surfer
Ervaren genezer

Hier werkte de MyOrange app ook niet. Dit was een gevolg van een algemene storing vandaag, die begon om 10u en nu zou alles weer normaal zijn.

De laatste tijd is het toch wel veelvuldig en niet alleen bij Orange, maar bij zowat alle operatoren.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, er is blijkbaar een of andere epidemie uitgebroken .... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Vicky1
Ervaren verkenner

Mijn dochter die heeft er geen last van dus ik dacht dat aan mijn gsm lag ik was van plan om er een nieuwe voor te kopen wat niet nodig is dank u 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vicky1 

Goed dat we u hierin hebben kunnen helpen Smiley Knipoog

Tribe heeft nog maar eens zijn nut bewezen !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen