annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app

Topic gestart op: 05-12-19 22h07

Antwoorden: 6 antwoorden

Vicky1
Ervaren verkenner

My Orange app

OPGELOST

Mijn My Orange app werkt meer niet dan wel , ik heb hem al verschillende keren verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zíjn er mensen met het zelfs te probleem ? Ik vraag mij af of het aan mijn gsm licht of aan Orange .

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, er is blijkbaar een of andere epidemie uitgebroken .... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Vicky1
Ervaren verkenner

@Cdt24801 Inderdaad anders had ik een nieuwe gsm gekocht dat niet nodige was ja mijn dochter heeft er geen problemen mee en ik wel en ook mijn mails moet ik 5 keer verwijderen die komen zo maar terug zelfs verwijderd ik ze ook uit de prullenbak en nog blijven ze terug keren vandaar dat ik dacht dat het mijn gsm was

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Vicky1 

Een tip voor in de toekomst: wanneer je twijfelt aan uw gsm, steek uw sim eens eerst in een andere gsm (familie, vrienden, geleend , ...) en kijk dan of er verbetering is. Indien ja, dan scheelt er inderdaad iets aan uw foon. Indien neen, dan ligt het probleem dus aan iets anders: de sim zelf, het netwerk ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen