Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-19 22h07
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn My Orange app werkt meer niet dan wel , ik heb hem al verschillende keren verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zíjn er mensen met het zelfs te probleem ? Ik vraag mij af of het aan mijn gsm licht of aan Orange .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Cdt24801 Inderdaad anders had ik een nieuwe gsm gekocht dat niet nodige was ja mijn dochter heeft er geen problemen mee en ik wel en ook mijn mails moet ik 5 keer verwijderen die komen zo maar terug zelfs verwijderd ik ze ook uit de prullenbak en nog blijven ze terug keren vandaar dat ik dacht dat het mijn gsm was
Een tip voor in de toekomst: wanneer je twijfelt aan uw gsm, steek uw sim eens eerst in een andere gsm (familie, vrienden, geleend , ...) en kijk dan of er verbetering is. Indien ja, dan scheelt er inderdaad iets aan uw foon. Indien neen, dan ligt het probleem dus aan iets anders: de sim zelf, het netwerk ....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
2 | |
2 | |
1 |