Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-03-21 11h13
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een Flybox voor internet en die is terug te vinden in mijn Klantenzone.
Nu heb ik een prepaid gsm kaart gekocht en die zou ik willen toevoegen aan mijn klantenzone. Bij het registreren van de sim-kaart was daar geen mogelijkheid toe.
Kan ik dit zelf fixen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit gaat helaas niet mogelijk zijn. Voor je herlandkaart heb je een aparte klantenzone , een ander account , om je verbruik daar in te zien. Je hebt ook eventueel de My Orange app waarin alles te zien in van je gsm verbruik.
Hoe het bij Mobile Vikings geregeld is dat weten we niet hé.
Maar misschien kan het beter zijn om je abonnement om te zetten naar Orange zodat je dan alles in één hebt . Maar dat is een keus die je zelf maakt natuurlijk daar kies je zelf voor.
Hier zijn er wel meer die ergens anders een bepaald abonnement hebben en daarom dus ook meerdere apps en dergelijke nodig hebben om alles op te volgen.
Ik ben het eens met @patrick2 , zet uw Mobile Vikings over naar Orange , is echt beter!
Groeten,
bigMODDER
Dit gaat helaas niet mogelijk zijn. Voor je herlandkaart heb je een aparte klantenzone , een ander account , om je verbruik daar in te zien. Je hebt ook eventueel de My Orange app waarin alles te zien in van je gsm verbruik.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |