annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw telefoonnummer aanvragen voor gsm Nokia 220

Topic gestart op: 25-04-24 16h37

Antwoorden: 3 antwoorden

Theofiel
Gewaardeerd verkenner

Nieuw telefoonnummer aanvragen voor gsm Nokia 220

OPGELOST

Hello,

Mijn telefoonnummer van mijn gsm Nokia 220 is geblokkeerd omdat ik te laat de vereiste jaarlijkse oplading op het einde van het jaar in de maand december heb uitgevoerd. Ik moet een nieuw telefoonnummer aanvragen volgens de winkelbediende van de Orange filiaal in Lokeren. Omdat het reeds 5 maand geleden is dat ik ben vergeten om mijn gsm opnieuw op te laden. 

Hoe kan ik dit best doen? Moet ik het opnieuw registreren van mijn telefoonnummer voor mijn gsm Nokia 220 in een Orange winkel laten in orde maken of kan ik dit zelf aanvragen langs de website van Orange?    

Graag uw advies hierover.

Mvg,

Gilbert

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Theofiel 

Je kan zelf kiezen hoe je dit wil aanvragen. 

Als je dit online doet houd er rekening mee dat het een paar dagen duurt voor je simkaart opgestuurd krijgt. Dan nog de activering doen en je bent vertrokken. 

Als je tijd hebt en gaat naar een Orange shop dan heb je je kaart direct en is die ook direct geactiveerd. 

Dus eigenlijk komt het er op neer , hoe snel wil je dat dit in orde is ? Als dat zo snel mogelijk is dan is de shop de snelste manier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
fregilcy
Leidende verkenner

zijt ge niet beter met een nieuw nr. aan te vragen , als alles geblokkeerd is , nieuwe sim kaart en nr. eens vragen wat het goedkoopste. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Theofiel 

Je kan zelf kiezen hoe je dit wil aanvragen. 

Als je dit online doet houd er rekening mee dat het een paar dagen duurt voor je simkaart opgestuurd krijgt. Dan nog de activering doen en je bent vertrokken. 

Als je tijd hebt en gaat naar een Orange shop dan heb je je kaart direct en is die ook direct geactiveerd. 

Dus eigenlijk komt het er op neer , hoe snel wil je dat dit in orde is ? Als dat zo snel mogelijk is dan is de shop de snelste manier. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Theofiel
Gewaardeerd verkenner

Thanks.

Hello,

De winkelier van de Orange shop zei dat het deblokkeren van mijn gsm telefoonnummer €15 kost.

Moet ik dan ook nog een nieuwe simkaart kopen?

Dank bij voorbaat.

Mvg,

Theofiel 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen