annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe telefoonnummer met abonnement behoud

Topic gestart op: 29-06-20 13h24

Antwoorden: 6 antwoorden

Magdolna
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe telefoonnummer met abonnement behoud

OPGELOST

Hallo,

Ik zou graag een nieuwe telefoonnummer hebben wegens stalking 😞  met behoud van mijn huidige abonnement.

Is dat mogelijk? Wat moet ik daarvoor doen?

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Magdolna  ja je abonnement blijf je behouden je neemt enkel een ander nummer. Dus de rest erom heen blijft hetzelfde. 

Het hoort er misschien niet geheel bij maar toch een klein tip of advies , ga naar de politie en laat een PV opstellen. Als je dat PV hebt en je zou op je andere nummer opnieuw lastig gevallen worden dan kan je het wel in samenspraak met politie en provider eventueel dat nummer laten blokkeren. Je hebt dan namelijk een officieele klacht neergelegd. Het is als advies bedoeld want het staat hier buiten van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Magdolna  

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Magdolna  

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Magdolna  je kan altijd naar een Orange shop gaan voor je nummer te laten aanpassen. 

Je zegt dat je een nieuw nummer wil wegens stalking wat al erg is natuurlijk maar kan je geen onbekende nummers blokkeren in je toestel? Of kan je het nummer wat je ziet niet blokkeren met je toestel? Als je dat kan moet je geen nieuw nummer halen en niemand verwittigen dat je een ander nummer hebt. Het is maar een idee wat ik je geef. Anders dus naar een Orange shop en daar je gsm nummer laten aanpassen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Magdolna
Gewaardeerd verkenner

Patrick2 bedankt voor uw snelle antwoord!

Helaas de nummer veranderd en ik heb al ontelbare nummers geblokkeerd vanaf september... ik ben er echt beu van. Er is niks anders te doen dan een nieuwe nummer halen. Maar ik zou graag onze abonnementspakket behouden. Kan dat?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Magdolna  ja je abonnement blijf je behouden je neemt enkel een ander nummer. Dus de rest erom heen blijft hetzelfde. 

Het hoort er misschien niet geheel bij maar toch een klein tip of advies , ga naar de politie en laat een PV opstellen. Als je dat PV hebt en je zou op je andere nummer opnieuw lastig gevallen worden dan kan je het wel in samenspraak met politie en provider eventueel dat nummer laten blokkeren. Je hebt dan namelijk een officieele klacht neergelegd. Het is als advies bedoeld want het staat hier buiten van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen