annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe update My Orange app

Topic gestart op: 28-02-21 20h53

Antwoorden: 34 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe update My Orange app

Heb net een nieuwe update gekregen van de My Orange app. Er zijn een aantal nieuwe dingen die erg belangrijk zijn in de nieuwe update. 

* je ziet vanaf nu je korting op je Go abonnement ( enkel als je een love trio of duo pack hebt of vanaf de Go intense in combinatie met een Go Unlimited of Go intense ) Dus je ziet je multipack voordeel.  

* je producten zijn zichtbaar welke je hebt bij Orange. ( weet nu niet of je dan ook meerdere nummers ziet staan als je meerdere gsm abonnementen hebt ). Tv en internet zijn in ieder geval zichtbaar. Je kan het vinden onder Mijn Producten Beheren. 

Daarnaast zijn er ook weer drie extra Thank You badges bij gekomen :

* goede betaler

* klasse betaler 

* perfecte betaler

Hopelijk zal er meer toegevoegd worden in de My Orange app maar het begin is er al. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Niki1991  schreef:

Screenshot_20210315-090755_Google Play Store.jpg

Hij is er! 😀


Ugh @Anonymous @Niki1991,

Inderdaad, Totem heeft de bevestiging ook intern gekregen ^^

Totem's zonnegroeten,

Totem

Niki1991
Veteraan verkenner

@Anonymous 

ik vraag me ook af waar de update blijft. Blijkbaar moeten er toch nog wat bugs weggewerkt worden. 😀 

Anonymous
Niet van toepassing

@Niki1991 

Geduld, ik had zo een gevoel dat vandaag de dag ging zijn voor de nieuwe update , en je ziet heb gelijk , ook kwa versie nummer 😉 (5.4.1)

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem 

Super ! Ik kijk al uit naar de nieuwe versie van de MyOrange app , dank u voor de info 🙂 .

 

Groeten,

bigMODDER

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ja klopt maar dit zou eigenlijk niet mogen , zowel App store als Google Play Store zouden even rap moeten zijn met het uitbrengen van app updates.

 

Groeten,

bigMODDER

Leden met de meeste pluimen