Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-05-22 17h31
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Weet iemand bij welke instantie ik moet zijn om een coaxkabel die momenteel bovengronds verbonden is met het huis, ondergronds te leggen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De vraag is van wie is die coax ?
Is dit de coax van je huis , binnen , naar buiten ? Dan zou ik die zelf onder de grond laten leggen. Als Telenet dit voor je zou komen doen of Orange dan gaat dat wel een aardig cent kosten.
Is dit de kabel aan de TAP of in de paddestoel ? Dan zou je het aan Orange kunnen vragen en die verwittigen Telenet dan weer.
Voor coax moet je bij Fluvius of Infrax zijn, zij zijn de eigenaars.
Wij hadden geen aansluiting en moesten graven, kabel aankopen tot aan de paal tot Fluvius kwam aansluiten (buiten, niet binnen, dat deed Telenet, maar nu zijn we bij Orange)
De vraag is van wie is die coax ?
Is dit de coax van je huis , binnen , naar buiten ? Dan zou ik die zelf onder de grond laten leggen. Als Telenet dit voor je zou komen doen of Orange dan gaat dat wel een aardig cent kosten.
Is dit de kabel aan de TAP of in de paddestoel ? Dan zou je het aan Orange kunnen vragen en die verwittigen Telenet dan weer.
@Ikhebeenvraag goedenavond,
ik kan je daarmee niet helpen, misschien iemand anders?
Je krijgt wel deze van mij.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
5 | |
3 | |
2 | |
2 |