annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgelet voor onterechte kosten door slechte communicatie bij Orange !

Topic gestart op: 29-01-24 12h28

Antwoorden: 5 antwoorden

JVV94
Veteraan verkenner

Opgelet voor onterechte kosten door slechte communicatie bij Orange !

Wijzigingen van het contract, aanpassingen van abonnementen, techniekers die langskomen, ... Alles wat veranderingen met zich meebrengt omtrent betalingen en kosten, gelieve goed je maandelijkse facturen te controleren dat je niet onterecht betaald.

Zo stonden er 2 techniekers voor mijn deur op verkeerde dagen. Ik had de bewijzen op mail en sms met het juiste afspraakmoment. Orange bevestige me via Messenger dat ik me niet ongerust moest maken voor extra kosten.

1000035194.jpg

Nu zie ik op mijn factuur:

1000035193.jpg

Iemand die betaald per domicilie en zijn/haar facturen niet controleert betaald teveel. Ik noem dat klanten bestelen. Een vergissing kan wel eens gebeuren maar 3x op een maand vind ik echt teveel. Een ander was al lang overgestapt naar de concurrent. Nu vragen ze zelfs nog om de factuur alsnog te betalen en zou volgende maand gecrediteerd worden.

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Lucifer_Morning
Aspirant verkenner

Vreemd, als ik naar de klantendienst bel voor een foutieve facturering crediteren ze dat binnen een dag... 🤔

Het oude bedrag kan wel soms in je te betalen factuur blijven staan maar dan mag je dat er gewoon afhouden.

0 pluimen
JVV94
Veteraan verkenner

1000035234.jpg

Orange heeft laten weten dat ik minder moet betalen. Maar ik zou er niet van verschieten dat ik komende maand een bericht ontvang ivm. een achterstallige betaling. Bewijsjes altijd goed bijhouden.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @JVV94 altijd alert blijven

Good luck

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Niet fijn, @JVV94 

Zou toch de factuur betalen en credit afwachten.  Kunt in de problemen komen met onbetaalde facturen - dit gaat allemaal automatisch.  Denk niet dat er daar een menselijke tussenkomst is

Leden met de meeste pluimen