annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames

Topic gestart op: 10-11-21 11h37

Antwoorden: 5 antwoorden

Kyra28
Aspirant verkenner

Opnames

Ik kijk sinds kort tv via de orange TV plus app. Nu is het zo dat al mijn opname stoppen voor het einde maar ik vind ook niet waar en of ik dat kan aanpassen.. iemand die kan helpen? 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
dereep
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

Wij hebben hetzelfde probleem vermoed ik.

Aangezien we geen decoder meer hebben casten wij alles naar onze chromecast via de TV PLUS APP.

Live TV kijken werkt zeer goed.
Opnames daar in tegen werken NIET goed. We kunnen de opname perfect casten maar de laatste 5 minuten spelen niet meer af. 

Op de tablet/gsm in de app is dit geen probleem (dus de opname is wel degelijk volledig). Maar wanneer we deze casten weigert de "app" de laatste 5 minuten te spelen op tv. Er komt dan ook een foutmelding op: "Activate TV app", "Please Activate the TV-APP to continue watching".

De instelling voor de opnames hebben wij ook niet. Ik vermoed dat de plus app minder opties heeft.

Mvg,

Nick 

0 pluimen
Kyra28
Aspirant verkenner

Bedankt voor de reactie! Binnenkort dan maar is binnenspringen in de winkel aangezien telefonisch contact met Orange een ferme uitdaging is. 

Groetjes!

0 pluimen
dereep
Gewaardeerd verkenner

Ok, hou ons op de hoogte zou ik zeggen 😉

Ik hoop dat ze in een winkel verder kunnen helpen, want de technieker die de internet installatie deed bij ons thuis was totaal niet op de hoogte van de TV Plus app en hoe alles werkt...

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Kyra28  goedemiddag,

je gaat menu dan naar instellingen - opnames -

daar kan je de start en stoptijden instellen.

Succes.

Ja komt door al die nieuwsberichten alles loopt uit tegenwoordig.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen