Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-21 11h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik kijk sinds kort tv via de orange TV plus app. Nu is het zo dat al mijn opname stoppen voor het einde maar ik vind ook niet waar en of ik dat kan aanpassen.. iemand die kan helpen?
Beste,
Wij hebben hetzelfde probleem vermoed ik.
Aangezien we geen decoder meer hebben casten wij alles naar onze chromecast via de TV PLUS APP.
Live TV kijken werkt zeer goed.
Opnames daar in tegen werken NIET goed. We kunnen de opname perfect casten maar de laatste 5 minuten spelen niet meer af.
Op de tablet/gsm in de app is dit geen probleem (dus de opname is wel degelijk volledig). Maar wanneer we deze casten weigert de "app" de laatste 5 minuten te spelen op tv. Er komt dan ook een foutmelding op: "Activate TV app", "Please Activate the TV-APP to continue watching".
De instelling voor de opnames hebben wij ook niet. Ik vermoed dat de plus app minder opties heeft.
Mvg,
Nick
Bedankt voor de reactie! Binnenkort dan maar is binnenspringen in de winkel aangezien telefonisch contact met Orange een ferme uitdaging is.
Groetjes!
Ok, hou ons op de hoogte zou ik zeggen 😉
Ik hoop dat ze in een winkel verder kunnen helpen, want de technieker die de internet installatie deed bij ons thuis was totaal niet op de hoogte van de TV Plus app en hoe alles werkt...
@Kyra28 goedemiddag,
je gaat menu dan naar instellingen - opnames -
daar kan je de start en stoptijden instellen.
Succes.
Ja komt door al die nieuwsberichten alles loopt uit tegenwoordig.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
15 | |
5 | |
3 | |
2 | |
1 |