annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opvolger van SMS

Topic gestart op: 07-11-19 20h55

Antwoorden: 14 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Opvolger van SMS

Ik las iets heel interessant!! Ben wel benieuwd!!

Orange België maakt RCS de komende maanden beschikbaar voor zijn klanten. Zij zullen mogelijk als eerste aan de slag kunnen met de verbeterde vorm van sms die het delen van onder meer afbeeldingen en gif's mogelijk maakt.

Orange en RCS

RCS, ofwel Rich Communication Services, wordt gezien als de opvolger van de klassieke sms. Het is namelijk mogelijk om geavanceerde functies te gebruiken via RCS, zoals we die gewend zijn in berichtendiensten als WhatsApp en Messenger. Orange is nu de eerste provider in België die RCS beschikbaar maakt voor zijn klanten, dat meldt een tipgever aan Androidworld. Het nieuws werd ook door Orange aan onze redactie bevestigd.

Zie URL: https://androidworld.be/nieuws/exclusief-orange-rcs/

 

 

 

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Converted  schreef:

Ik kan alvast bevestigen dat het actief staat op men tempo giga nummer icm een Nokia 5 en Android 9.


En werkt het ook? Al geprobeerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Converted
Ervaren verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Converted  schreef:

Ik kan alvast bevestigen dat het actief staat op men tempo giga nummer icm een Nokia 5 en Android 9.


En werkt het ook? Al geprobeerd?


Nog niet geprobeerd naar een andere telefoon. Weet niemand die het heeft en orange en android heeft lol.

Maar er staat wel dat het verbonden is. Mooi in het groen en mijn nummer is ook geverifieerd.

mechanik
Veteraan verkenner

Hoe zie je of rcs geactiveerd is op je gsm?  Ik heb een Huawei p30... 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Converted 

OK, nog even afwachten op een waardige tegenspeler dan Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Converted
Ervaren verkenner


@Anonymous  schreef:

Ik las iets heel interessant!! Ben wel benieuwd!!

Orange België maakt RCS de komende maanden beschikbaar voor zijn klanten. Zij zullen mogelijk als eerste aan de slag kunnen met de verbeterde vorm van sms die het delen van onder meer afbeeldingen en gif's mogelijk maakt.

Orange en RCS

RCS, ofwel Rich Communication Services, wordt gezien als de opvolger van de klassieke sms. Het is namelijk mogelijk om geavanceerde functies te gebruiken via RCS, zoals we die gewend zijn in berichtendiensten als WhatsApp en Messenger. Orange is nu de eerste provider in België die RCS beschikbaar maakt voor zijn klanten, dat meldt een tipgever aan Androidworld. Het nieuws werd ook door Orange aan onze redactie bevestigd.

Zie URL: https://androidworld.be/nieuws/exclusief-orange-rcs/

 

 

 


@Totem Komt dit beschikbaar voor alle klanten? Ook met een herlaadkaart? Of enkel postpaid?

Leden met de meeste pluimen