annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Mobile Serenity domein geblokkeerd

Topic gestart op: 30-11-24 20h01

Antwoorden: 16 antwoorden

Karoolus
Gewaardeerd verkenner

Orange Mobile Serenity domein geblokkeerd

Hi all,

Orange heeft beslist om mijn eigen domein (en bijgevolg mijn selfhosted services) onbereikbaar te maken dmv Orange Mobile Serenity.

Volgens de klantendienst is dit niet geactiveerd op mijn nummer, maar aangezien ik op alle subdomains de error krijg, ga ik ervan uit dat het wel actief staat.

Kan ik ergens vragen om mijn domein te laten whitelisten? Ik kan niet meer aan mijn eigen services als ik buitenhuis ben. Dit is onaanvaardbaar. Er moeten trouwens nog andere mensen aan deze adressen kunnen, en ik weet niet welke provider zijn gebruiken. Enkel bij mij uitschakelen is dus niet echt een optie, mijn domein zou terug gedeblokkeerd moeten worden.

Iemand enig idee?

De app werkt niet, de config portal vind ik niet, ..

Labels (1)
0 pluimen
16 ANTWOORDEN 16
Karoolus
Gewaardeerd verkenner

Even een update:

Ondertussen 23/12 en nog steeds heb ik geen enkele communicatie van Orange mogen ontvangen.

Dit is gewoonweg onaanvaardbaar en te belachelijk voor woorden!

Nogmaals dank aan iedereen die geprobeerd heeft me te helpen.

0 pluimen
devosrudy
Aspirant verkenner

zelfde probleem hier, eigen webshop niet meer bereikbaar 

meerdere websites van klanten zijn ook niet meer bereikbaar 

ook geen info te vinden waarom deze geblokkeerd worden 

optie serenity uitschakelen lukt niet

hun app serenity plus kan je wel installeren maar login lukt niet, diverse info op orange site hieromtrent werken niet…

vaak page not found 

hun certificaten om dit te bewerkstelligen op iphone staan als niet veilig gecatalogeerd in webbrowser 

tech support gebeld, gingen terugbellen 

helaas niet tot op heden

0 pluimen
ChristineL
Orange-werknemer

Je kan deze zelf beheren via de app, de app Orange mobile Serenity plus.  Via volgende link kan je uitgebreide informatie terugvinden: https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-apps/orange-mobile-serenity/mijn-bescherming-aanpassen

0 pluimen
Karoolus
Gewaardeerd verkenner

Christine, bedankt voor je antwoord maar dit is reeds aangehaald en ik heb toen ook gezegd dat dit mijn probleem niet oplost. Mijn domein is geblokkeerd bij Orange, en als ik voor mezelf een uitzondering toevoeg, is het nog steeds geblokkeerd bij andere gebruikers.

Het feit dat Serenity is geactiveerd zonder mijn toestemming, is een andere zaak. Dit is tevens ook nog altijd niet opgelost. Ik wacht op antwoord van Orange, maar die nemen hun tijd blijkbaar.

Ik kan Serenity trouwens nog altijd niet volledig uitschakelen voor mezelf, want volgens de klantendienst "staat het niet actief". Moet iemand me maar eens uitleggen dan, want ik snap er niks van!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen