Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-01-19 12h37
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/orange-radio-nl
Als ik deze pagina goed begrijp wordt het data volume wat gebruikt wordt door de app Orange Radio niet meegerekend in je verbuik.
Vanmorgen was ik Orange Radio aan het luisteren tijdens het sporten toen ik plots een SMS kreeg met de melding dat al mijn mobiele data opgebruikt is.
Ik heb het nagekeken, er zijn geen andere apps die plots veel data hebben gebruikt.
Moet ik nog ergens een instelling aanpassen zodat dit verbruik niet wordt meegerekend, of is dit een bug in de app?
Kan iemand dit testen voor mij?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Jorik de pagina die u laat zien geeft aan dat er GRATIS gebruik kan worden gemaakt van orange radio. Onderin de pagina staat duidelijk GOED OM TE WETEN :
Het surfvolume gekoppeld aan het gebruik van Orange Radio wordt afgehouden van je abonnement.
Gemiddeld verbruik je elke maand ongeveer 350 MB voor Orange Radio (gemiddeld verbruik)
Dus de app is gratis maar het surfvolume is niet gratis .
@Jerre inmiddels zullen er dan dingen veranderd zijn dat kan ontken ik niet. In mijne tijd waren dat de voorwaarden of het geen beter gezegd wat je toen kreeg. De twee jaar garantie is altijd geweest.
@patrick2 met de digicorder kan je wel pech hebben als de harddisk of een ander onderdeel het vroegtijdig begeeft, de voeding is extern dus eenvoudig te vervangen.
Voor de digibox is het zeker interessant.
@Jerre maar toch blijft mijn advies en dat is het altijd geweest negatief om het aan te kopen. Alles zit bij je totaal pakket inbegrepen en als er dan ooit iets aan is hupla binnen doen en je hebt een ander , ja in die twee garantie ook wel maar dat is anders. Ben ook niet voor het systeem van digicorder , heb er ene he van Orange maar de technolgie is zover om net als Proximus de opnames in de cloud te zetten . Moest er een defect zijn aan de schijf heb je de opnames tenminste nog. En dat is een goed systeem van Proximus ( heb daar ook gewerkt ) decoder defect geen probleem je opnames zijn behouden. En ja heb ook voor Telenet gewerkt dat verklaard misschien iets meer 🙂
@patrick2 opname in de cloud (en SSD in de decoder) zou welkom zijn, de harddisk in de Orange decoder draait bijna de hele tijd in slaapstand en is goed hoorbaar.
@Jerre daar heb ik geen last van of let ik niet op beter gezegd. Maar ja we zullen moeten wachten vrees ik tot Orange dit kan doen. Telenet staat er ook niet mee op punt enkel proximus , hoewel deze vaak problemen hadden bij de uitrol hiervan . Weer een nieuwe decoder want het ene type was weer niet compatibel en een heleboel andere narigheid.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |