annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange, ajb voorzie eSim voor apple watch, danku.

Topic gestart op: 09-08-19 15h08

Antwoorden: 13 antwoorden

bonikingofnowhe
Aspirant verkenner

Orange, ajb voorzie eSim voor apple watch, danku.

Beste Orange,

 

er is duidelijk een grote vraag naar eSim voor apple watch.  Ik merk op jullie twitter blog geruime belangstelling.  Wilen jullie dit aub implementeren.  

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
David16
Gewaardeerd verkenner

Ik heb vandaag de vraag gesteld aan Orange klantendienst (via 5432) ivm eSim en een positief antwoord gekregen. eSim zou dus moeten werken bij Orange, of alleszins je zou een smartwatch moeten kunnen koppelen aan een bestaand abonnement via eSim.

Ze hebben me uitdrukkelijk bevestigd dat mijn geplande nieuwe smartwatch wel degelijk via eSim kan geactiveerd worden. 

Ik vind er echter nergens een officiële communicatie van terug. Ik zou nochtans verwachten dat dit met luide trom wordt aangekondigd. Niet? 

Lcd
Aspirant verkenner

Deze morgen naar de klantendienst gebeld en ze hebben gezegd dat de e-sim nog niet beschikbaar is en dat ze nog niet weten voor wanneer het zal zijn... ai

We zijn blijkbaar met velen dat zitten te popelen van ongeduld.

Wat vreemd is dat Orange in heel wat Europese landen de e-sim al aanbieden...

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Lcd  schreef:
.. knip ...

Wat vreemd is dat Orange in heel wat Europese landen de e-sim al aanbieden...

 


Ik heb al eerder eens vermeld dat dit een duidelijk signaal is dat dit een materie is die op nationaal vlak behandeld wordt. Alle operatoren gaan dat waarschijnljk op een zeker ogenblik samen aanbieden. Niet vergeten dat de e-sim een verandering van operator fameus vergemakkelijkt en dat zien ze niet graag ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@David16  denk echt wel dat deze mogelijkheid er is. Heb net wel gelezen dat apple zelf officieel nog niet samen werkt met de belgische providers.  Toch wel raar dat Polen en Frankrijk deze dienst wel ondersteunen. Allebij Orange !

https://www.orange.ro/servicii/esim/

Hier is de link naar orange Romenie daar in zie je dat de opbouw van website hetzelfde is maar ook dat er e-sim is. Heb trouwens de vraag eens via prive bericht gestuurd naar een moderator hier op tribe dus hopelijk krijg ik snel antwoord.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen