annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Topic gestart op: 06-07-24 23h44

Antwoorden: 5 antwoorden

YvesK
Ervaren verkenner

Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Eens je geen gsm meer hebt bij orange, en enkel nog internet + tv kun je niets meer doen!

Zelfs niet inloggen, passwoord vergeten, itsme, niets werkt nog!

Je moet zogezegd zetten dat je geen gsm nr heb bij hen en het internet nr invullen, deze is zogezegd 8 cijfers. Maar er staat gewoon geen easy-id switch meer op de laatste facturen!!!!

Op de oudere facturen, toen ik nog gsm had stond er een easy-ID swicht van 10 (!) cijfers om het makkelijk te maken en die kun je natuurlijk niet invullen en weer niet inloggen op de website.

De app is ook waardeloos als je geen gsm had.

Mijn vriendin werd afgesloten na laat betalen, ze heeft gebeld en er moet zogezegd weer een technieker komen om te activeren (en wss weer €50 activatiekost ofzo), hoe belachelijk is dat, ze kunnen toch activeren op afstand.

ik kan zelfs niet inloggen op haar account om zelf activatie aan te vragen.

Niets werkt kortom als je geen gsm hebt, noch inloggen op de klantenzone, noch op de app, belachelijk...

Ze kijkt om terug over te stappen op Telenet of op Mobile Vikings...

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
YvesK
Ervaren verkenner

het is een lange lijdensweg, 2/7 betaald, 10/7 nog geen internet, met 5 medewerkers gesproken, eerste ging 24u spoedprocedure vragen en vergeten, 2e verwees ons door maar kwam niets van, 3e zei in behandeling en vandaag opgelost, wat is er zo moeilijk aan een activatie???

Een vriend werkt bij Telener, na betaling is het de dag erop automatisch geactiveerd.

De kinderen willen niet meer thuis blijven en slapen en gaan naar vrienden voor wifi en voetbal. Morgen laatste kans voor orange, geen belofte is 2x mobile vikings overstap.

 

 

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @YvesK ,

Ik heb net even gecheckt op mijn factuur. Als je de laatste 2 cijfers niet ingeeft van je easy switch ID dan heb je je internetnummer die je zoekt 😉.

De app is inderdaad gemaakt voor mensen met een GSM abonnement bij Orange. Anders ben je er niks mee.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

haha - denk dat je fier bent op jezelf als ik dit zo lees

Ga gerust naar telenet of zo.  Daar hebben ze graag mensen die niet betalen

patrick2
Wijze
Wijze

@YvesK 

Als je bij Mobile Vikings of Telenet te laat betaald word het ook afgesloten + nieuwe technieker + activering kost. Weet nu niet welke wereld jullie leven maar in mijn wereld moeten we op tijd betalen zonder afgesloten te worden. 

Maar goed het gras zal aan de overkant groener zijn denk ik......

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen