annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Topic gestart op: 06-07-24 23h44

Antwoorden: 5 antwoorden

YvesK
Ervaren verkenner

Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Eens je geen gsm meer hebt bij orange, en enkel nog internet + tv kun je niets meer doen!

Zelfs niet inloggen, passwoord vergeten, itsme, niets werkt nog!

Je moet zogezegd zetten dat je geen gsm nr heb bij hen en het internet nr invullen, deze is zogezegd 8 cijfers. Maar er staat gewoon geen easy-id switch meer op de laatste facturen!!!!

Op de oudere facturen, toen ik nog gsm had stond er een easy-ID swicht van 10 (!) cijfers om het makkelijk te maken en die kun je natuurlijk niet invullen en weer niet inloggen op de website.

De app is ook waardeloos als je geen gsm had.

Mijn vriendin werd afgesloten na laat betalen, ze heeft gebeld en er moet zogezegd weer een technieker komen om te activeren (en wss weer €50 activatiekost ofzo), hoe belachelijk is dat, ze kunnen toch activeren op afstand.

ik kan zelfs niet inloggen op haar account om zelf activatie aan te vragen.

Niets werkt kortom als je geen gsm hebt, noch inloggen op de klantenzone, noch op de app, belachelijk...

Ze kijkt om terug over te stappen op Telenet of op Mobile Vikings...

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@YvesK  een goedemorgen,

wie zijn schuld is het dan, denk bij jullie toch?

Je weet als je telaat betaald en niet alleen bij Orange dat dit gevolgen heeft!

Het is je vrij om te gaan hoor.

En die taal van jou zien we hier ook liever niet verschijnen,

fijne zondag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen