annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app

Topic gestart op: 02-05-20 16h32

Antwoorden: 21 antwoorden

Ellentje
Gewaardeerd verkenner

Orange app

Beste,

 

ik heb de orange app op mijn telefoon en had gezien als in me inschreef voor tribe dat ik een badge kreeg. Dit is niet gebeurd hoe kan ik dit oplossen?

 

alvast bedankt 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Gunther70
Ervaren verkenner

Ik heb ook nog geen badge gekregen voor de orange app. Het is nu al meer dan 2 maanden. Ik zal nog wat geduld moeten hebben. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Gunther70  ja ja ...of wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter sturen en vragen achter die badge. Ze kunnen dat eens bekijken voor je en dan als het in orde is laten ze je het weten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gunther70 

Over welke badge heb je het dan? Kun je dat eens preciseren? Ik ga ervan uit dat je wel degelijk een OTY badge bedoelt.

Met andere woorden, wat heb je gedaan om een badge te verdienen?

En vooral, heb je in de settings van uw tribe profiel uw gsm nummer ingevuld? Indien niet zul je geen enkele OTY badge ontvangen die gelinkt is aan een Tribe activiteit.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gunther70
Ervaren verkenner

@Cdt24801   Ik bedoel de badge die je krijgt als je de orange app installeert. Die staat er bij mij al een paar maand op, maar heb mijn badge nog niet gekregen. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met OTY. Ik ben nog niet zo mee met al die afkortingen. Ik zal eens kijken bij mijn instellingen of ik mijn gsm nummer heb vermeld.

patrick2
Wijze
Wijze

@Gunther70  OTY = Orange Thank You badge. 

Maar moest je je badge niet zien in de My Orange App dan kan je altijd eens een berichtje sturen via Messenger. Deze kunnen het dan intern bekijken en je die badge als nog in orde maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen