annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app

Topic gestart op: 02-05-20 16h32

Antwoorden: 21 antwoorden

Ellentje
Gewaardeerd verkenner

Orange app

Beste,

 

ik heb de orange app op mijn telefoon en had gezien als in me inschreef voor tribe dat ik een badge kreeg. Dit is niet gebeurd hoe kan ik dit oplossen?

 

alvast bedankt 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Gunther70
Ervaren verkenner

@patrick2   Dank u voor de uitleg. Ik ga nog even afwachten en als ik het dan nog niet heb, zal ik eens een berichtje sturen via messenger?Ik hoop dat ik nu niet stom overkom ☺️, dat is dan op de Facebook van orange dat ik moet zijn? Al die verschillende zaken zijn nog wat verwarrend voor mij.

patrick2
Wijze
Wijze

@Gunther70  je komt zeker niet stom over. Hier zijn we om elkaar te helpen. Ja via FB kan je naar Orange gaan en dan een chat bericht starten. Het kan wel ff duren voor je een antwoord krijgt maar dat hoor je wel of lees je wel. Het kan ook zijn dat ze je bellen als het is opgelost. 

 

Weet ge wat stom is @Gunther70  iemand die hier geen vragen stelt als ze het niet weten . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gunther70
Ervaren verkenner

@patrick2  Nogmaals bedankt! 

patrick2
Wijze
Wijze

Graag gedaan @Gunther70  !!!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ellentje 

Heb je in de profielsettings van Tribe uw gsm nummer ingevuld? indien niet, dat is een voorwaarde om OTY badges vanuit Tribe te kunnen krijgen.

Wanneer je het wel gedaan hebt, geen paniek. Gewoon geduld. Die badges komen wel, maar dat kan gerust een tijdje duren. Ook zonder de corona crisis kon daar reeds gemakkelijk twee of drie weken overheen gaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen