annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app

Topic gestart op: 02-05-20 16h32

Antwoorden: 21 antwoorden

Ellentje
Gewaardeerd verkenner

Orange app

Beste,

 

ik heb de orange app op mijn telefoon en had gezien als in me inschreef voor tribe dat ik een badge kreeg. Dit is niet gebeurd hoe kan ik dit oplossen?

 

alvast bedankt 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik heb intussen, een antwoord gehad van de klantendienst. Wij gaan onze badges Tribe scout en Tribe verkenner niet krijgen omdat wij al Genezer waren op het moment dat het systeem van de OTY badges is ingevoerd. En ze geven ze niet met terugwerkende kracht.

Daar kan ik mee leven, maar ik vind het wel jammer dat er mijn OTY zone in de app dan twee grijze iconen staan met een hangslot erop: Tribe scout en Tribe verkenner. Met de tekst (samengevat): doe je best en dan zal je deze badge verdienen. En dat voor iets dat we al twee jaar geleden gepresteerd hebben. Dat ze die iconen dan wegdoen uit onze OTY zone in de app. Dit komt heel amateuristisch over.

Als gepensioneerd leidingevend professioneel ITer kan ik zoiets niet aanvaarden. Programmeer uw boeltje dan deftig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  heb net nog eens via Messenger de vraag gestuurd maar goed was te rap. 

Dan kunnen die badges mij betreft uit de Orange app gehaald worden. Als er een update komt pas alles dan deftig aan. Eigenlijk is het niet netjes he , want wij zijn al heel lang actief hier en dan zouden we in eens die badge niet krijgen of hebben. Het is niet aan ons dat er systematische updates gedaan worden maar wij moeten daar niet de dupe van zijn. 

Heb toch de vraag nog eens gesteld via Messenger. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Nu ben ik eens benieuwd of jij een ander antwoord gaat krijgen dan ik ...😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  Hahaha ja daar zeg je ook weer iets Stefaan. Daar ben ik ook eens benieuwd naar. 

Ooit heb ik die vraag nog eens gesteld en toen kreeg ik te horen het is in orde maar het was niet in orde. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Lien1  dat zou de bedoeling moeten zijn. Maar er zijn veel dingen veranderd en zoals ik ook begrepen heb is er ook een nieuw systeem intern actief. Misschien dat het daar door langer duurt dat kan natuurlijk. Maar je bent niet de enige die moeten wachten op zijn badge er zijn er meer. Zo heb wacht ik al maanden op 2 badges die niet in orde komen maar ja ben dat nu eenmaal gewoon dus. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen