Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-03-19 13h27
Antwoorden: 4 antwoorden
Kan me niet meer inloggen op Orange cloud PC versie en als ik mijn inlog terug aanvraag via gsm nr dan krijg ik een melding dat nummer niet in de database zit.
Iemand die me kan verder helpen?
@misirlou lijkt wel of dat uw nummer niet gekend is bij Orange. U bent toch nog altijd klant bij Orange ? En is het via de site dat u inlogt of via de windows app ? Beste lijkt mij dat u contact opneemt met de klantendienst hier over zodat deze een dossier of dergelijke kunnen aanmaken voor het op te lossen. Beste zou zijn natuurlijk dat zij ergens meteen een reset of zo kunnen doen maar dat weet ik ook niet helemaal of dat lukt. En natuurlijk als dat al wel zou lukken niet dat u uw foto's of andere bestanden kwijt bent.
Juist eens getest en via de site kan ik inloggen op mijn orange cloud en alles is up to date.
Met dezelfde inlog gegevens niet op de PC versie.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |