Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-20 20h34
Antwoorden: 42 antwoorden
Kunnen jullie ook deze pagina niet helemaal openen? Of doet Orange besparingen en is deze website in verval?
Jabadabadoe,
alles is weer goed! Zijn terug thuis dus ergens scheelde er iets.
Of zij hebben het gemaakt maar dat ze dan iets laten weten hé.
Bij de anderen nu ook goed?
@Josette schreef:
Jabadabadoe,
alles is weer goed! Zijn terug thuis dus ergens scheelde er iets.
Of zij hebben het gemaakt maar dat ze dan iets laten weten hé.
Bij de anderen nu ook goed?
Nope, hier krijg ik met Chrome nog steeds die rommel te zien. Firefox geen probleem.
Maar ik ben wel blij voor u dat het bij u in orde is 😊
Denk dat er meer aan de hand is. Als ik inlog op de site dan kan ik kijken naar mijn verbruik.
Ik heb internet, tv, telefoon en 2 gsm's. Kan enkel zien wat verbruik is op de gsm's.
Mijn internet ondertussen 2 maand. Zie afbeelding.
Mijn tv : melding dat er geen verbruikersgegevens zijn.
Wat kan ik dan er mee?
Mik neem eens contact op met de klantendienst?
Of updates je Google Chrome eens wie weet.
Ik gebruik Edge. Tot hiertoe gaat alles daar mee. Vroeger, kon ik bij Telenet mijn verbruik volgen zelfs per dag.