annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange in verval?

Topic gestart op: 09-01-20 20h34

Antwoorden: 42 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Orange in verval?

Kunnen jullie ook deze pagina niet helemaal openen? Of doet Orange besparingen en is deze website in verval?

https://www.orange.be/nl/#main-content

Labels (1)
0 pluimen
42 ANTWOORDEN 42
Josette
Wijze
Wijze

Mik dat kunnen wij ook via de app van My Orange. 

Zie ik iedere dag alles.

Gooi hem er eens terug vanaf en dan opnieuw even downloaden.

Opnieuw inloggen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Mik01
Leidende verkenner

Ik gebruik mijn pc en bijgevolg de site van Orange.

Aangezien het op de site staat dat je kunt kijken zou dit dan moeten lukken. Maar doet het niet.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Mik01  schreef:

Ik gebruik mijn pc en bijgevolg de site van Orange.

Aangezien het op de site staat dat je kunt kijken zou dit dan moeten lukken. Maar doet het niet.


Ik ben net eens gaan kijken in mijn klantenzone op PC en dat staat daar in volle glorie op de hoofdpagina.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mik01
Leidende verkenner

Klopt, maar in volle glorie staan en werken, dat is anders. Je kan er nochtans niet naast zien hé.

Heb 2 smartphones. Eentje van 't vrouwtje en eentje van mij. Dat zie ik en ook het verbruik ervan. Maar niets van gegevens over tv en internet. Huistelefoon staat er niet bij. Maar dat zal vermoedelijk toch alles in zijn alhoewel ik twijfel voor speciale nummers.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Mik, 

klopt ben ook eens gaan kijken op de laptop

inderdaad staat het ook daar.

Kan je niet eens proberen met een andere browser?

En voor de smartphone even opbellen hoor.

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen