Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-06-23 12h02
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey Tribals,
na mijn ontslag vrijdag is mijn werkabbo overgezet naar een "herlaadkaart" aldus de sms van Orange. Volgens mijn werkgever kan ik geen uitgaande oproepen of sms'n doen.
Maar ik kan ook niet gebeld of ge'smst worden zo blijkt.
Op de site van Orange wilde ik deze kaart herladen, maar ook dit gaf een foutmelding. Ik zou moet inloggen met mijn EID, maar dit heeft op mijn macbook nog nooit goed gewerkt (go overheid)
Iemand die raad heeft?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vrees er voor dat wij hier niet veel aan kunnen doen jammer genoeg. Het is dat er intern het nummer overgezet wordt naar een herlaadkaart en dus moet Orange dit intern oplossen.
Beste is dan eens te bellen met de klantendienst of als je Facebook hebt dat je via die weg eens bericht stuurt.
Vrees er voor dat wij hier niet veel aan kunnen doen jammer genoeg. Het is dat er intern het nummer overgezet wordt naar een herlaadkaart en dus moet Orange dit intern oplossen.
Beste is dan eens te bellen met de klantendienst of als je Facebook hebt dat je via die weg eens bericht stuurt.
Bedankt Patrick, bellen is onmogelijk helaas. Ik zal zien of ik FB gebruik.
Dag @GuusTijssen ,
Zonder registratie van de herlaadkaart zul je er geen gebruik kunnen van maken. Of je vraagt aan iemand die je kent met een pc/laptop om op zijn/haar pc via EID te registreren of je gaat naar een Orange winkel.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |