annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange klantendienst 0/10 - zwaar teleurgesteld

Topic gestart op: 07-09-23 15h57

Antwoorden: 4 antwoorden

Wizzyzippy
Ervaren verkenner

Orange klantendienst 0/10 - zwaar teleurgesteld

Al verschillende jaren trouwe klant van Orange. Zowel vast internet, digitale televisie als mobiele abonnementen. Precies 1 maand terug (7/08/2023) telefonisch contact opgenomen met de klantendienst om een extra optie toe te voegen want via de klantenzone lukte dit niet. Optie giga internet boost. De medewerker vertelde ons dat de huidige modem dient vervangen te worden door het laatste nieuwe exemplaar. Maar hij sukkelde met het Nederlands en sindsdien draait alles in de soep. Hij gaf me de raad om op 8/08/2023 terug te bellen voor een afspraak te maken met een technieker want hij had "problemen met het systeem". De volgende dag bel ik terug, vind een andere collega niks terug. Ook zij kon gebrekkig Nederlands en verzekerde ons dat we binnen 2 dagen terug zouden gebeld worden om een afspraak te maken. 3 dagen later niemand gehoord dus belde ik terug. Die dame vond het dossier wel terug en zag meteen dat onze gewone internet boost deactief stond. Foutje van de helpdeskmedewerker was haar uitleg. Een afspraak inplannen lukte niet dus stelde zij een dossier op en gaf ons dat dossiernummer samen met de melding om ook opnieuw 2 dagen later terug te bellen. 2 dagen later bellen we terug, dossier stond in 'escalatie' en ging met spoed naar back office gestuurd worden. Binnen de 2 weken gingen ze ons contacteren. Ook toen hoorden we niks. Vorige week (laatste week augustus) teruggebeld en me behoorlijk boos gemaakt. Plots kon wel een afspraak ingeboekt worden. 7 september 2023 tussen 10 en 15u. We zouden een bericht op voorhand krijgen wanneer de technieker langs komt. Om zeker te zijn dat er toch iemand zou komen, vandaag 7 september 2023 kort na 9u gebeld en men verzekerde ons dat we ingeboekt stonden. 15u30 niemand gezien of gehoord, opnieuw gebeld naar de klantendienst. Dame aan telefoon was absoluut onbekwaam en kwam dan af met de mededeling: collega's hebben uw afspraak in het verkeerde programma ingeboekt, het moest in het programma zijn van de techniekers. Volgende afspraak maken lukte niet, OPNIEUW foutmelding in hun systeem. OPNIEUW nieuw dossier opgemaakt en OPNIEUW ging het in escalatie naar back office gestuurd worden. Dame zegt hierbij dat we opnieuw naar de technische dienst moeten bellen, en de verbinding wordt verbroken. Ondertussen zijn we 1 maand verder en op een of andere manier lukt het maar niet om tot 1 simpele afspraak te komen om onze modem te vervangen door een recent exemplaar. Intussen wederom gebeld, de uitleg gekregen: zolang onze back office geen antwoord doet kunnen wij u verder niet helpen. En daar staan we dan als klant. Optie giga staat actief en stond intussen ook al op de factuur. De teleurstelling is groot. 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Wizzyzippy 

Het is een lang maar ook veel tegenslag , om het zo uit te drukken. 

Hier gaan wij je jammer genoeg niet me kunnen helpen , wat je al wel gedacht had of wist , maar je wilde waarschijnlijk toch je ongenoegen uiten. 

Beste wat je kan doen is toch terug contact zoeken met de helpdesk zelf ongeacht de frustratie die je er al van hebt gekregen. Het kan toch niet zo zijn dat het elke keer mis loopt met een dossier en een afspraak ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Wizzyzippy
Ervaren verkenner

Het gaat van kwaad naar erger. Gisteren (07/09/2023) nog gebeld. Medewerkster gaf me de datum 14/09 mee. Vanmorgen plots tekstbericht van Orange, met daarin andere datum. Verschillende weken verder. Opnieuw gebeld. "Meneer u hebt uw afspraak voor de 14de geannuleerd". Heb me boos gemaakt want ik heb niks geannuleerd. Wat een gedoe en onbekwame mensen daar.

0 pluimen
Wizzyzippy
Ervaren verkenner

Vandaag nog gedaan. Dossier was opnieuw naar backoffice. Zo lang zij het niet in orde kregen kon men intussen niks doen. 😖

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Wizzyzippy  een goedemiddag,

jammer maar deze lange tekst aan elkaar geschreven danst voor mijn ogen krijg ik niet gelezen.

Dan zal je op iemand anders moeten wachten.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen