annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange phone

Topic gestart op: 30-12-20 16h33

Antwoorden: 4 antwoorden

major007
Ervaren verkenner

Orange phone

OPGELOST

Beste, 

Ik heb mijn tweede orange Phone al meer dan een jaar maar nog geen bage ontvangen. Hoe kom ik daaraan? 

Alvast bedankt 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@major007 

het ligt er aan wat jij bedoeld met je Orange Phone. Die vergissing wordt wel meerdere keren gemaakt en daarom daarbij opgelet :

De Orange phone badge krijg je enkel als je een toestel koopt wat het merk Orange met zich mee draagt : 

Schermafbeelding 2020-12-30 om 16.35.54.png

 Wanneer jij een ander merk hebt gekocht een Samsung een iPhone een Huawei dan telt deze niet mee en heb je die badge niet. 

Moest je dus voldoen aan het bovenstaande en je hebt je badge niet ontvangen dan zou ik een berichtje doen naar het webcare team , te bereiken via Facebook Messenger en je dient een account te hebben. Zij gaan het dan doorgeven aan de betrokken dienst en die maken dat in orde voor je. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@major007 

het ligt er aan wat jij bedoeld met je Orange Phone. Die vergissing wordt wel meerdere keren gemaakt en daarom daarbij opgelet :

De Orange phone badge krijg je enkel als je een toestel koopt wat het merk Orange met zich mee draagt : 

Schermafbeelding 2020-12-30 om 16.35.54.png

 Wanneer jij een ander merk hebt gekocht een Samsung een iPhone een Huawei dan telt deze niet mee en heb je die badge niet. 

Moest je dus voldoen aan het bovenstaande en je hebt je badge niet ontvangen dan zou ik een berichtje doen naar het webcare team , te bereiken via Facebook Messenger en je dient een account te hebben. Zij gaan het dan doorgeven aan de betrokken dienst en die maken dat in orde voor je. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


major007
Ervaren verkenner

Bedankt 

Josette
Wijze
Wijze

@major007  en de andere badges

verdien je door goed mee te werken en andere leden te helpen op

een goede manier. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
major007
Ervaren verkenner

👍

Leden met de meeste pluimen