annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange radio app error

Topic gestart op: 18-02-20 20h38

Antwoorden: 11 antwoorden

Kriske
Ervaren verkenner

Orange radio app error

OPGELOST

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Ugh @Kriske,

Ik zie dat je al veel alternatieven hebt geprobeerd (het waren goede idëen) ! Je zou best eens contact opnemen met de technische dienst zodat ze je hiermee helpen !

Dat kan via de klantendienst tribu of via de webcare tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb steeds problemen bij het laden van de radio app.. wanneer ik de app open blijft het ofwel bij een zwart scherm, of opent hij wel maar wanneer ik dan een zender wil afspelen sluit de app zich af met een error. Ik heb al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te instaleren maar zonder succes.

Ugh @Kriske,

Ik zie dat je al veel alternatieven hebt geprobeerd (het waren goede idëen) ! Je zou best eens contact opnemen met de technische dienst zodat ze je hiermee helpen !

Dat kan via de klantendienst tribu of via de webcare tribe op sociale media.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kriske 

Ik heb net even zelf getest en bij mij werkt het feilloos. Wel een beetje geduld oefenen, na het klikken op een zender duurde het wel ff voor ik muziek hoorde. maar verder geen probleem.

Kun je eens merk en type van uw foon doorgeven? En uw OS?

Ikzelf heb een Galaxy S8 met Android 9.0 en dat werkt dus prima. Ik heb de app versie 3.4

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kriske
Ervaren verkenner

@Cdt24801 ik heb een Samsung A70, eveneens met android 9.0 en app versie 3.4

Niet dat ik er verder echt een probleem van maak aangezien er voldoende gelijkaardige apps te downloaden zijn. Maar omdat voorheen, op mijn vorige gsm (A30) de app altijd goed heeft gewerkt vond ik het wel raar.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kriske 

Ja, dat is inderdaad bizar. Ik heb net ook even getest of via WiFi of 4G verschil maakt, en dat is dus niet het geval. Bij mij toch niet.

En de app compleet verwijderen en opnieuw installeren helpt dus ook niet ...

Heb je de foon heropgestart na het wissen en alvorens de app opnieuw te installeren?  En in de settings van de foon al eens "Apparaatonderhoud" laten draaien?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen