Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-23 08h48
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste
Ik ben in een verkooppunt geweest maar ze durven mijn oude simkaart niet knippen. Hoe vraag ik een nieuwe (kleinere) aan?
Alvast bedankt voor je antwoord
Grtjs
Karine
Als je in de shop bent en je zegt mijn oude simkaart is te groot voor mijn nieuwe gsm toestel dan krijg je als antwoord ze durven er niet in te knippen ?
Terwijl ze je nummer kunnen activeren op een andere simkaart van multiformaat , zoals hieronder uitgelegd door @Gregory.
Vreemd dat je dan zo de shop uit loopt zonder oplossing die ze je heel makkelijk kunnen aanreiken.
Het is niet de eerste keer dat ik ergens lees dat verkopers in een shop (van zowat de meeste bekende providers, dit is niet uniek aan Orange) er vierkant hun voeten aanvegen en zelfs sukkelende klanten belachelijk maken.
Jammer voor hun collega's die wel goed en gewetensvol werken, maar een slechte naam is rap gemaakt ...
Dan vraag je daar een nieuwe, @karine1963
Deze heeft mini, micro en nano formaat.
Welke verschillende simkaarten biedt Orange aan? | Orange België
Je kunt die ook on-line bestellen. Maar als er een shop in de buurt is, gaat het daar sneller
Om een nieuwe simkaart te bestellen, zijn er twee mogelijkheden:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |