annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oude simkaart is te groot voor nieuwe smartphone

Topic gestart op: 24-02-23 08h48

Antwoorden: 3 antwoorden

karine1963
Aspirant verkenner

Oude simkaart is te groot voor nieuwe smartphone

Beste


Ik ben in een verkooppunt geweest maar ze durven mijn oude simkaart niet knippen. Hoe vraag ik een nieuwe (kleinere) aan?

Alvast bedankt voor je antwoord

Grtjs

Karine

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@karine1963 

Als je in de shop bent en je zegt mijn oude simkaart is te groot voor mijn nieuwe gsm toestel dan krijg je als antwoord ze durven er niet in te knippen ? 

Terwijl ze je nummer  kunnen activeren op een andere simkaart van multiformaat , zoals hieronder uitgelegd door @Gregory

Vreemd dat je dan zo de shop uit loopt zonder oplossing die ze je heel makkelijk kunnen aanreiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is niet de eerste keer dat ik ergens lees dat verkopers in een shop (van zowat de meeste bekende providers, dit is niet uniek aan Orange) er vierkant hun voeten aanvegen en zelfs sukkelende klanten belachelijk maken.

Jammer voor hun collega's die wel goed en gewetensvol werken, maar een slechte naam is rap gemaakt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan vraag je daar een nieuwe, @karine1963 

Deze heeft  mini, micro en nano formaat.  

Welke verschillende simkaarten biedt Orange aan? | Orange België

Je kunt die ook on-line bestellen.  Maar als er een shop in de buurt is, gaat het daar sneller

Om een nieuwe simkaart te bestellen, zijn er twee mogelijkheden:

  • Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis.
  • Ga naar je dichtstbijzijnde Orange-shop en je krijgt meteen een nieuwe multiformaat simkaart. Deze wordt geactiveerd binnen enkele uren zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe toestel kan genieten.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen