Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-10-23 10h03
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn grootmoeder is eind vorig jaar overleden en ze had nog veel prepaid belwaarde op haar herlaadkaart staan. Deze week heb ik sms-melding gekregen dat deze binnenkort gaat vervallen. Zou het mogelijk zijn om haar prepaid waarde over te zetten op de prepaid herlaadkaart van mijn vader, die ook klant is bij Orange?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zelf gebruik ik geen prepaid kaart maar naar mijn weten is dit niet overzetbaar naar een andere kaart. Je kan het eventueel zelf opmaken door het met mobiele data te gebruiken of op te bellen maar anders vrees ik dat je die waarde in zijn geheel kwijt bent.
Je kan dat verval een jaartje uitstellen (ieder jaar opnieuw als je wil) door een minimale herlaadbeurt uit te voeren.
Zo doe ik dat ook met een reserve foon die thuis ligt, voor iedereen ter beschikking in geval van behoefte/nood.
Dan heb je weer een jaar de tijd om dat tegoed zelf te verbruiken via surfen of bellen.
Zelf gebruik ik geen prepaid kaart maar naar mijn weten is dit niet overzetbaar naar een andere kaart. Je kan het eventueel zelf opmaken door het met mobiele data te gebruiken of op te bellen maar anders vrees ik dat je die waarde in zijn geheel kwijt bent.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |