annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdragen prepaid belwaarde

Topic gestart op: 10-10-23 10h03

Antwoorden: 2 antwoorden

cvanhemelen
Aspirant verkenner

Overdragen prepaid belwaarde

OPGELOST

Mijn grootmoeder is eind vorig jaar overleden en ze had nog veel prepaid belwaarde op haar herlaadkaart staan. Deze week heb ik sms-melding gekregen dat deze binnenkort gaat vervallen. Zou het mogelijk zijn om haar prepaid waarde over te zetten op de prepaid herlaadkaart van mijn vader, die ook klant is bij Orange? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@cvanhemelen 

Zelf gebruik ik geen prepaid kaart maar naar mijn weten is dit niet overzetbaar naar een andere kaart. Je kan het eventueel zelf opmaken door het met mobiele data te gebruiken of op te bellen maar anders vrees ik dat je die waarde in zijn geheel kwijt bent.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

@cvanhemelen 

Je kan dat verval een jaartje uitstellen (ieder jaar opnieuw als je wil) door een minimale herlaadbeurt uit te voeren.

Zo doe ik dat ook met een reserve foon die thuis ligt, voor iedereen ter beschikking in geval van behoefte/nood.

Dan heb je weer een jaar de tijd om dat tegoed zelf te verbruiken via surfen of bellen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@cvanhemelen 

Zelf gebruik ik geen prepaid kaart maar naar mijn weten is dit niet overzetbaar naar een andere kaart. Je kan het eventueel zelf opmaken door het met mobiele data te gebruiken of op te bellen maar anders vrees ik dat je die waarde in zijn geheel kwijt bent.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen