Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-24 17h09
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben 23/07 van Telenet overgestapt naar Orange ... veel spijt nu ...In de hoop dat iemand die dit leest me eindelijk verder helpt
Er is een particuliere account aangemaakt ipv een zakelijke. Dit probeer ik nu al sinds het begin te veranderen en dat lukt me niet. Inmiddels nog steeds geen Wifi in ons magazijn en dus ook geen werkende camera's ... Na tientallen telefoons en verschillende medewerkers die steeds wat anders zeggen afgelopen vrijdag naar de Orange winkel geweest. Die man heeft gebeld en ik kreeg dan iemand aan de lijn die me beloofde dat er heel snel een account manager zou bellen om dit in orde te brengen. Woensdagavond nog steeds niets ! Inmiddels heb ik nu mijn eerst factuur ontvangen. Veel hoger dan verwacht telefoon abonnement van €12,- is nu €56,-. Internet 2x €99,- ook voor september wel... Zakelijk pakket is €90 per maand voor alles 2 GSM, TV, overal internet via mesh ... dit is de oplossing maar niemand krijgt dit klaar blijkbaar ... ze maken er wel reclame mee. Hoe krijg ik het eindelijk voor elkaar dat er iemand het juiste komt installeren ???
Hier is ook niet veel wat wij er aan kunnen doen. Je bent dus een zelfstandige maar binnen Orange zouden ze je particulieren klant gemaakt hebben in plaats van zelfstandige. Ja het is enkel papier werk maar dat moet wel in orde zijn. NU kunnen wij hier niet veel aan dit probleem doen en zou ik of wel nog eens bellen of wel stuur je een bericht via Messenger op Facebook. Moest dit niks helpen je kan altijd nog eens naar een Orange shop gaan om het in orde te krijgen.
Spijtig genoeg aan dit probleem kunnen we weinig helpen om het in orde te krijgen.
Helaas allemaal al gedaan ... en er is niemand die iets kan doen ... inmiddels zijn we weer een week verder ... Vrijdag gebeld en er is een 'escalatieformulier' aangemaakt omdat de oplossing langer dan een week (!!!!???? bijna 2 maanden) op zich laat wachten. Door dit escalatieformulier ging ik binnen de 24h gebeld worden ... wat denk je ? vrijdagochtend gebeld, we zijn maandagmiddag. Vandaag krijg ik een mailtje, via de orange tribe, of ik een oplossing voor dit probleem had gevonden ? indien niet mag ik een moderator taggen, dus bij deze @YannickV en @YousraB