annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Particuliere account ipv zakelijke

Topic gestart op: 11-09-24 17h09

Antwoorden: 2 antwoorden

NancyJ
Aspirant verkenner

Particuliere account ipv zakelijke

Ik ben 23/07 van Telenet overgestapt naar Orange ... veel spijt nu ...In de hoop dat iemand die dit leest me eindelijk verder helpt

Er is een particuliere account aangemaakt ipv een zakelijke. Dit probeer ik nu al sinds het begin te veranderen en dat lukt me niet. Inmiddels nog steeds geen Wifi in ons magazijn en dus ook geen werkende camera's ... Na tientallen telefoons en verschillende medewerkers die steeds wat anders zeggen afgelopen vrijdag naar de Orange winkel geweest. Die man heeft gebeld en ik kreeg dan iemand aan de lijn die me beloofde dat er heel snel een account manager zou bellen om dit in orde te brengen. Woensdagavond nog steeds niets ! Inmiddels heb ik nu mijn eerst factuur ontvangen. Veel hoger dan verwacht telefoon abonnement van €12,- is nu €56,-. Internet 2x €99,- ook voor september wel... Zakelijk pakket is €90 per maand voor alles 2 GSM, TV, overal internet via mesh ... dit is de oplossing maar niemand krijgt dit klaar blijkbaar ... ze maken er wel reclame mee. Hoe krijg ik het eindelijk voor elkaar dat er iemand het juiste komt installeren ???

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@NancyJ 

Hier is ook niet veel wat wij er aan kunnen doen. Je bent dus een zelfstandige maar binnen Orange zouden ze je particulieren klant gemaakt hebben in plaats van zelfstandige. Ja het is enkel papier werk maar dat moet wel in orde zijn. NU kunnen wij hier niet veel aan dit probleem doen en zou ik of wel nog eens bellen of wel stuur je een bericht via Messenger op Facebook. Moest dit niks helpen je kan altijd nog eens naar een Orange shop gaan om het in orde te krijgen. 

Spijtig genoeg aan dit probleem kunnen we weinig helpen om het in orde te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
NancyJ
Aspirant verkenner

Helaas allemaal al gedaan ... en er is niemand die iets kan doen ...  inmiddels zijn we weer een week verder ... Vrijdag gebeld en er is een 'escalatieformulier' aangemaakt omdat de oplossing langer dan een week (!!!!???? bijna 2 maanden) op zich laat wachten. Door dit escalatieformulier ging ik binnen de 24h gebeld worden ... wat denk je ?  vrijdagochtend gebeld, we zijn maandagmiddag. Vandaag krijg ik een mailtje, via de orange tribe,  of ik een oplossing voor dit probleem had gevonden ? indien niet mag ik een moderator taggen, dus bij deze  @YannickV  en @YousraB  

Opens in new window
PDF Download
Word Download
Excel Download
PowerPoint Download
Document Download

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen