Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-04-24 10h45
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik was aan het kijken voor esim op mijn gsm, en probeerde via de orange app te zien hoe dat dat werkt.
Toen ik klikte op esim toevoegen ofzoiets bleef het maar laden... dus ik sluitte de app.
Toen merkte ik even later dat ik geen berichten meer kreeg, en kreeg foutmeldingen zoals verkeerde tijd en dat sim niet meer werkte.
Bij mijn SIMs zag ik dat ik er nu 2 had dus ik had de nieuwe sim verwijderd, maar nog steeds problemen, dus ik had de data en cache van de orange app verwijderd maar nog niks....
Nu vermoed ik dat het voor een of andere reden mijn fysieke sim naar een esim had (geprobeerd) om te zetten (ik wou dit helemaal niet en stond er ook niet bij dat het dat zou doen....)
Nu kan ik ook niet meer in de orange app want ik krijg geen berichten en kan ook niet bellen....
Hoe kan ik dit oplossen? kan orange dit niet gewoon ongedaan maken?
Hoe moet ik bellen als ik niet kan bellen?! Hebben ze geen email?
Ik vind het heel vervelend... mag wel duidelijker zijn in de orange app. Nu zit ik hier in het weekend zonder nummer , kan niet bellen of SMS'n, zelfs niet ontvangen....
Wil gewoon dat mijn SIM terug normaal werkt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan ga je niet veel kunnen doen want je fysieke simkaart is dan al gedeactiveerd. beste is om nu nog naar een shop te gaan en een fysieke simkaart te gaan halen anders blijft er weinig keus over.
Enkel de shop zal dit kunnen verhelpen
Net hetzelfde probleem en krijg het niet opgelost
dus er is geen oplossing? ... gewoon nieuwe sim kopen?
Ok dan... koop ik wel ergens anders een nieuwe...
Sinds dat orange belkrediet leegzuigt na dat mobiele data op is heb ik geen reden meer om nog een herlaadkaart bij hun te nemen
Er is wel een oplossing en die heb ik gegeven , naar de shop gaan voor een andere simkaart. Dat jij dit ziet als een andere provider opzoeken dat is wat jij er zelf van maakt dat is niet gezegd.
het probleem met de E-sim is technisch gezien het volgende , je activeert die maar dan tegelijkertijd wordt je fysieke simkaart uitgeschakeld. Nu heb je achteraf gezien spijt dat je die hebt geactiveerd maar dat wil dan wel zeggen dat de oude niet meer werkt , de E-sim ook is uitgezet en je hebt niks meer.
Dus naar een shop gaan voor een fysieke simkaart is de enige oplossing.
Betreft je balkrediet kan ik niks van zeggen want ik heb een abonnement met voldoende data er in zitten. Je kan ook bij Orange een abonnement nemen met voldoende data.
Trouwens bij een andere provider , als je daar de E-sim activeert en je maakt dezelfde 'fout' dan heb je exact hetzelfde scenario als je nu aan de hand hebt. En ga je dan ook weer naar een andere provider omdat die je data leeg maakt ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
3 | |
3 | |
3 |