annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Per ongeluk fysieke sim omgezet naar esim? en verwijderd

Topic gestart op: 20-04-24 10h45

Antwoorden: 9 antwoorden

s314
Rekruut scout

Per ongeluk fysieke sim omgezet naar esim? en verwijderd

OPGELOST

Ik was aan het kijken voor esim op mijn gsm, en probeerde via de orange app te zien hoe dat dat werkt.

Toen ik klikte op esim toevoegen ofzoiets bleef het maar laden... dus ik sluitte de app.
Toen merkte ik even later dat ik geen berichten meer kreeg, en kreeg foutmeldingen zoals verkeerde tijd en dat sim niet meer werkte.

Bij mijn SIMs zag ik dat ik er nu 2 had dus ik had de nieuwe sim verwijderd, maar nog steeds problemen, dus ik had de data en cache van de orange app verwijderd maar nog niks....

Nu vermoed ik dat het voor een of andere reden mijn fysieke sim naar een esim had (geprobeerd) om te zetten (ik wou dit helemaal niet en stond er ook niet bij dat het dat zou doen....)

Nu kan ik ook niet meer in de orange app want ik krijg geen berichten en kan ook niet bellen....

Hoe kan ik dit oplossen? kan orange dit niet gewoon ongedaan maken?
Hoe moet ik bellen als ik niet kan bellen?! Hebben ze geen email?

Ik vind het heel vervelend... mag wel duidelijker zijn in de orange app. Nu zit ik hier in het weekend zonder nummer , kan niet bellen of SMS'n, zelfs niet ontvangen....

Wil gewoon dat mijn SIM terug normaal werkt.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@s314 

Dan ga je niet veel kunnen doen want je fysieke simkaart is dan al gedeactiveerd. beste is om nu nog naar een shop te gaan en een fysieke simkaart te gaan halen anders blijft er weinig keus over. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

Orange wordt beladen met alle zonden van Israel

 


Als je eens op de fora van andere providers gaat kijken is dat daar niet anders hoor ....

Iedere provider heeft tevreden klanten (die je meestal nooit ziet of hoort) en ontevreden klanten, hetzij om financiële redenen, hetzij om technische redenen (of allebei).

De verhouding tussen beide groepen kan wel schommelen naargelang de provider, maar er is dus geen enkele provider die geen lawaaimakende ontevreden klanten heeft.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

ja, en sommigen denken dat ze de provider pijn zullen doen met een prepaid ergens anders te kopen

 

Gregory
Wijze
Wijze

Je hoeft geen nieuwe sim te kopen, alleen in een shop een nieuwe sim te vragen

Josette
Wijze
Wijze

@s314  een goedemiddag,

hopelijk heeft het antwoord van @patrick2 je geholpen?

Zo ja mag je dat als oplossing accepteren.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@s314 

Dan ga je niet veel kunnen doen want je fysieke simkaart is dan al gedeactiveerd. beste is om nu nog naar een shop te gaan en een fysieke simkaart te gaan halen anders blijft er weinig keus over. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen