annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prepaid to prepaid, no help

Topic gestart op: 10-04-20 16h56

Antwoorden: 17 antwoorden

HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Prepaid to prepaid, no help

OPGELOST

Hey,

 

Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:

* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'

of

* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.

 

Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...

 

"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"

Kies je voor een van onze herlaadkaarten?

  • Contacteer onze medewerkers op het nummer 5000. De overdracht van je nummer wordt snel en eenvoudig uitgevoerd binnen de 24 uur. Ondertussen kan je blijven bellen met je huidige operator..

 

Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????

Wat is dit?

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@HelloGoodbye  schreef:

Hey,

 

Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:

* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'

of

* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.

 

Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...

 

"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"

Kies je voor een van onze herlaadkaarten?

  • Contacteer onze medewerkers op het nummer 5000. De overdracht van je nummer wordt snel en eenvoudig uitgevoerd binnen de 24 uur. Ondertussen kan je blijven bellen met je huidige operator..

 

Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????

Wat is dit?


Ugh @HelloGoodbye,

Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst 🙂

Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen.

Geef hen gewoon het nummer van je nieuwe prepaidkaart en vraag een nummeroverdracht op dezelfde kaart van je oude nummer.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik had enkel nog wat vragen.

"Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst"

=> Hoe neem ik contact op met die webcare-tribe?

 

"Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen."

 

=> De klantendiesnt (de 5000) helpen mij niet. Die zeggen, dat moet je zelf doen online, wat niet gaat, vandaar dit topic. De Orange Shops zijn ook momenteel gesloten neem ik aan. Hoe kan ik die webcare tribe bereiken?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  om op al je vragen te antwoorden het Webcare team is te bereiken via FB Messenger of via Twitter. Op die manier kan je ze het door geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

 

Hey Patrick, bedankt voor je snelle antwoord.

Maar er staat toch wel degelijk op de Orange website dat het mogelijk is cfr link: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...

Daarnaast zag ik ook nergens een optie om tijdens de bestelling van de prepaid simkaart dit nummer over te dragen, daarna is het betalen en gedaan.

orange.PNG

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  de linkjes ken ik en alles over een overdracht ken ik ook. 

Als je veranderd van operator is het eerst te kennen geven dat je wel of niet je nummer behoud. Ik zie dat het niet in je opgegeven formulier staat. Nu je een nieuwe kaart hebt kan daar normaal gezien geen nummer overdracht meer opgedaan worden. Nu kan je eens proberen bij de klantendienst of deze een dossier willen aanmaken en als nog daar je nummer op te zetten. ( ik weet wat de technische mogelijkheden zijn , dus technisch kan het wel ) enkel de klantendienst zal moeten meewerken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Hallo Patrick, maar de Orange site heeft daar geen mogelijkheid toe om dit aan te geven bij het aanvragen van een prepaid?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  heb zelf eens geprobeerd een bestelling te doen en inderdaad nergens wordt gevraagd je nummer te behouden. Denk een hele grote fout in de site. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@HelloGoodbye  heb zelf eens geprobeerd een bestelling te doen en inderdaad nergens wordt gevraagd je nummer te behouden. Denk een hele grote fout in de site. 


Dat wordt dan een fameuze tip voor onze @Totem om dat subito presto door te geven aan de betrokken dienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen