annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prepaid to prepaid, no help

Topic gestart op: 10-04-20 16h56

Antwoorden: 17 antwoorden

HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Prepaid to prepaid, no help

OPGELOST

Hey,

 

Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:

* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'

of

* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.

 

Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...

 

"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"

Kies je voor een van onze herlaadkaarten?

  • Contacteer onze medewerkers op het nummer 5000. De overdracht van je nummer wordt snel en eenvoudig uitgevoerd binnen de 24 uur. Ondertussen kan je blijven bellen met je huidige operator..

 

Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????

Wat is dit?

Labels (1)
0 pluimen
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@HelloGoodbye  schreef:

Hey,

 

Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:

* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'

of

* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.

 

Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...

 

"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"

Kies je voor een van onze herlaadkaarten?

  • Contacteer onze medewerkers op het nummer 5000. De overdracht van je nummer wordt snel en eenvoudig uitgevoerd binnen de 24 uur. Ondertussen kan je blijven bellen met je huidige operator..

 

Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????

Wat is dit?


Ugh @HelloGoodbye,

Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst 🙂

Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen.

Geef hen gewoon het nummer van je nieuwe prepaidkaart en vraag een nummeroverdracht op dezelfde kaart van je oude nummer.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik had enkel nog wat vragen.

"Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst"

=> Hoe neem ik contact op met die webcare-tribe?

 

"Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen."

 

=> De klantendiesnt (de 5000) helpen mij niet. Die zeggen, dat moet je zelf doen online, wat niet gaat, vandaar dit topic. De Orange Shops zijn ook momenteel gesloten neem ik aan. Hoe kan ik die webcare tribe bereiken?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  om op al je vragen te antwoorden het Webcare team is te bereiken via FB Messenger of via Twitter. Op die manier kan je ze het door geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 ANTWOORDEN 17
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@HelloGoodbye  schreef:

Hey,

 

Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:

* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'

of

* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.

 

Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...

 

"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"

Kies je voor een van onze herlaadkaarten?

  • Contacteer onze medewerkers op het nummer 5000. De overdracht van je nummer wordt snel en eenvoudig uitgevoerd binnen de 24 uur. Ondertussen kan je blijven bellen met je huidige operator..

 

Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????

Wat is dit?


Ugh @HelloGoodbye,

Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst 🙂

Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen.

Geef hen gewoon het nummer van je nieuwe prepaidkaart en vraag een nummeroverdracht op dezelfde kaart van je oude nummer.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik had enkel nog wat vragen.

"Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst"

=> Hoe neem ik contact op met die webcare-tribe?

 

"Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen."

 

=> De klantendiesnt (de 5000) helpen mij niet. Die zeggen, dat moet je zelf doen online, wat niet gaat, vandaar dit topic. De Orange Shops zijn ook momenteel gesloten neem ik aan. Hoe kan ik die webcare tribe bereiken?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  om op al je vragen te antwoorden het Webcare team is te bereiken via FB Messenger of via Twitter. Op die manier kan je ze het door geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  het beste was om een prepaid kaart te bestellen met nummerbehoud van je huidige operator. Wat je nu hebt gedaan is een kaartje besteld maar met een nieuw nummer. Het is niet mogelijk dat nummer te schrappen en daar je oude nummer op te zetten. Dit had in het begin gemoeten. Nu kan je een nieuw kaartje vragen maar met nummerbehoud. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen