annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Privé nummer achterhalen

Topic gestart op: 28-08-20 16h51

Antwoorden: 11 antwoorden

Leo2
Ervaren verkenner

Privé nummer achterhalen

Ik heb van een firma een telefoon gekregen en heb een afspraak gemaakt, ik zou ze graag contacteren maar achteraf bekeken hebben ze mij gecontacteerd met een privé nummer, ook niet slim. Hoe kan ik dat nummer achterhalen?

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leo2 

Ik heb net de hele thread nog eens nagelezen.

Nu stel ik  mij de vraag: je hebt zelf met die firma een afspraak gemaakt. Maar het is de firma die met u contact heeft opgenomen in eerste instantie, niet jij die hen gecontacteerd hebt

Je weet niet meer welke firma dat is ...

Ze bellen u met een privé nummer ...

Ik persoonlijk zou blij zijn dat ik er vanaf ben. Firma's die mij contacteren zonder dat het initiatief van mij komt en dan nog met een privé nummer bellen, dat klikt heel louche en zou ik voor geen haar vertrouwen.

Dat is trouwens hoofdzakelijk de reden dat ik op mijn foon privé nummers geblokkeerd heb. Rechtstreeks naar de voicemail, de beltoon gaat niet over. Als het familie  is of kennissen zijn of men heeft mij echt nodig dan spreekt men wel iets in en neem ik wel terug contact op. Zo niet, voor beide partijen tijd en gezever bespaard.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leo2
Ervaren verkenner

Bedankt allemaal voor de respons, heel ernstig is dit niet, de afspraak is voor 1 oktober dan ben ik eens nieuwsgierig, het zal wel los lopen.

Grt

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Leo2 

Aha, dus je weet wel waar en wanneer die afspraak is ... Dan zou je eigenlijk toch ook wel moeten weten met wie die afspraak is dacht ik zo ..

Maar goed, als het voor u OK is, dan is het dat voor mij ook. Have a nice day 😊

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leo2
Ervaren verkenner

Volgende keer zal ik beter opletten, is de eerste keer voor de ezel die zich stoot.

Josette
Wijze
Wijze

@Leo2  allez we leren alle dagen bij hé.

Maar ben wel nieuwschierig van aard, hahahaha.

De uitslag van 1 oktober lees ik dan ook graag. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen