annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met voicemail – al meer dan een maand onopgelost**

Topic gestart op: 10-06-25 21h12

Antwoorden: 2 antwoorden

verso67
Aspirant verkenner

Probleem met voicemail – al meer dan een maand onopgelost**

Beste Orange-community,

Ik hoop dat iemand van het Orange-team dit hier kan oppikken, want via de gewone klantendienst kom ik **niet verder**.

Op 28 april heb ik contact opgenomen met de klantendienst over een probleem met mijn voicemail. Op **9 mei** werd er een **dossier geopend**, maar intussen zijn we ruim een maand verder en is het probleem **nog steeds niet opgelost**. Ondanks meerdere pogingen van mijn kant om duidelijkheid te krijgen, blijft het stil.

Ik kan **geen gebruik maken van mijn voicemail**, wat zowel professioneel als privé grote hinder veroorzaakt. Dit is voor mij onaanvaardbaar en ik vraag dan ook dringend om:

- Een **update over mijn dossier**
- Een **concrete oplossingstermijn**
- Eventuele **compensatie** voor de verminderde dienstverlening

Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen, want via de normale kanalen voel ik me compleet genegeerd.

Met vriendelijke groet,
Philippe

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@verso67 goedemorgen,

je schrijft nergens wat het juiste probleem is?

Je kan hier eens lezen gaan:

klik op de blauwe hier.

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Cdt24801
Wijze
Wijze

Beste @verso67 

Hoe graag wij ook zouden willen helpen, inzake uw problematiek kunnen wij niets voor u betekenen. Wij zijn immers ook zelf allemaal gewone klanten en hebben geen toegang tot Orange bronnen. Er is hier wel een moderator die een werknemer is van Orange, maar diens enige taak is dit forum in goede banen leiden. Dus geen helpdesk of info-functie.

Ik vrees dat enkel de klantendienst u kan antwoorden. Wat je wel kan doen is de ombudsdienst inschakelen. Die hebben de bevoegdheid om een provider het vuur aan de schenen te leggen (bij wijze van spreken uiteraard ..)

Veel succes 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen