Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 09h52
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik had zonet een werknemer aan de lijn van de verzekering die me vertelde dat een mail sturen het enige was wat ik nog kan doen.Ik schets even de situatie. Naam .cappaert natalie. Mijn gsm is begin november gevallen.Ik heb aangifte gedaan en heb heel snel en vlot een pakket ontvangen om mijn toestel op de sturen. Op 18november heb ik mijn toestel op de post gedaan.Op 23november ben ik mijn toestel gemaakt gaan ophalen bij mijn postkantoor.Toen ik 24november na het opladen van het gemaakte toestel merkte dat een horizontale strook van de gsm niet werkte heb ik hem onmiddellijk zonder ook maar te gebruiken opzij gelegd.Ik heb dan maandag 25november hier telefonisch melding van gemaakt.Een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon vertelde me dat zoiets kan gebeuren en ze ging een nieuw dossier opstarten en terug een mapje opsturen.Hierbij moest dan ook geen vrijstelling van 30euro betaald meer worden vermits dit geen fout van mij was. 28 november heb ik dan mijn toestel terug verzonden. Zaterdag 7dec was mijn toestel al terug beschikbaar in ons post kantoor.Toen ik thuiskwam met het toestel moest ik vaststellen dat er niks gedaan was aan mijn toestel. De touch strook horizontaal in het midden van mijn scherm werkt nog steeds niet.Ik heb hier zonet terug melding van gedaan en krijg de mededeling dat dit niet meer binnen mijn verzekering valt ? Dus dat wil zeggen dat u werk nemers zonder opzet een fout maken en ik dan maar pech heb ? Wat kan ik nu doen ?Ik heb 30€ vrijstelling betaald voor een toestel dat niet goed gemaakt is.Ik betaal een verzekering die zijn werk niet doet ?Ik zit ondertussen al een maand zonder mijn gsm toestel. Groetjes
Ik had zonet een werknemer aan de lijn van de verzekering die me vertelde dat een mail sturen het enige was wat ik nog kan doen.Ik schets even de situatie. Naam .cappaert natalie. Mijn gsm is begin november gevallen.Ik heb aangifte gedaan en heb heel snel en vlot een pakket ontvangen om mijn toestel op de sturen. Op 18november heb ik mijn toestel op de post gedaan.Op 23november ben ik mijn toestel gemaakt gaan ophalen bij mijn postkantoor.Toen ik 24november na het opladen van het gemaakte toestel merkte dat een horizontale strook van de gsm niet werkte heb ik hem onmiddellijk zonder ook maar te gebruiken opzij gelegd.Ik heb dan maandag 25november hier telefonisch melding van gemaakt.Een hele vriendelijke mevrouw aan de telefoon vertelde me dat zoiets kan gebeuren en ze ging een nieuw dossier opstarten en terug een mapje opsturen.Hierbij moest dan ook geen vrijstelling van 30euro betaald meer worden vermits dit geen fout van mij was. 28 november heb ik dan mijn toestel terug verzonden. Zaterdag 7dec was mijn toestel al terug beschikbaar in ons post kantoor.Toen ik thuiskwam met het toestel moest ik vaststellen dat er niks gedaan was aan mijn toestel. De touch strook horizontaal in het midden van mijn scherm werkt nog steeds niet.Ik heb hier zonet terug melding van gedaan en krijg de mededeling dat dit niet meer binnen mijn verzekering valt ? Dus dat wil zeggen dat u werk nemers zonder opzet een fout maken en ik dan maar pech heb ? Wat kan ik nu doen ?Ik heb 30€ vrijstelling betaald voor een toestel dat niet goed gemaakt is.Ik betaal een verzekering die zijn werk niet doet ?Ik zit ondertussen al een maand zonder mijn gsm toestel. Groetjes
Ugh @nataliecappaert,
Totem is sorry om dit te lezen, Orange kan jammer genoeg in de dossiers van de verzekeraar komen.
Je mag nog altijd een bericht sturen naar de Webcare stamleden zodat ze dit voor jou checken. Misschien kunnen ze iets voor je doen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@nataliecappaert de mensen binnen Orange kunnen er weinig aan doen omdat het niet vanuit Orange zelf komt en gaat.
Het verzekeringskantoor trekt zich dus terug van de ' schade of defect ' die niet verholpen zijn. In dit geval zou ik de consumentenbond contacteren hiervoor. Het is moeilijk hoor om hier iets over te zeggen vanuit onze kant. Als ik het was geweest ja dan was ik al op de bureau geweest maar bon niet iedereen kan en of doet dat he. Dan kan ik dat als advies geven de consumentenbond eens in te schakelen. U kan zelfs testaankoop hier voor eens bellen of eens bekijken op hun website want die geven ook negatief advies om zo een verzekering te nemen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
1 | |
1 |